نرم‌افزار Pixelmator برای آیپد

0 1,661

کسانی که با کامپیوتر‌های مک کار می‌کنند و دستی در عکاسی دارند، حتماً با برنامه Pixelmator آشنایی دارند. تابه‌حال این برنامه تنها بر روی کامپیوتر‌های مک قابل‌استفاده بود، اما اخیراً می‌توانید این برنامه را بر روی آیپد نیز استفاده کنید. اگر به فکر ویرایش حرفه‌ای تصاویر بر روی آیپد هستید، نسخه جدید نرم‌افزار Pixelmator این امکان را فراهم می‌کند.

برنامه Pixelmator برنامه‌ای برای ویرایش تصاویر است که مانند فتوشاپ دارای لایه‌بندی بوده و می‌تواند فایل‌های را با قالب PSD ذخیره کند. به کمک این برنامه‌ می‌توانید فیلتر‌های متفاوت و جذابی را به تصاویر خود اعمال کنید. وجه تمایز این برنامه‌، محیط‌ کاربری فوق‌العاده جذاب است. هفته گذشته با عرضه آیپد جدید، نسخه جدید این برنامه برای آیپد نیز ارائه شد – این بار با محیط کاربری مختص آیپد. گردش‌کاری (WorkFlow) این برنامه به‌صورت غیر مخرب بوده و می‌تواند تصاویر ۱۶ بیتی را نیز ویرایش کند.

Screen-Shot-2014-10-24-at-11.31.18-AM Screen-Shot-2014-10-24-at-11.30.53-AM

نسخه آیپد این نرم‌افزار نه‌تنها تمامی ابزار لازم برای ویرایش تصاویر را در اختیار شما می‌گذارد، بلکه امکان لایه‌گذاری، روتوش و بسیاری ویرایش‌های پیشرفته را نیز فراهم می‌کند. قیمت این نرم‌افزار یکی دیگر از نقاط قوت آن است. در مقایسه با نسخه کامپیوتری این نرم‌افزار، نسخه آیپد بسیار ارزان‌تر و برای استفاده ساده‌تر است. درحالی‌که نسخه آپید فتوشاپ ۱۰ دلار است، نرم‌افزار Pixelmator برای به قیمت ۹۹ / ۴ دلار بر روی آیتونز به فروش می‌رسد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.