فانتوم 3 با دوربین جدید

0 1,593

djiphantom3standard

پس از موفقیت پرنده‌های رده‌بالای Phantom 3 Advanced و Phantom 3 Professional، روز پیش شرکت DJI مدل ارزان‌ تر و با امکاناتی کمتر را با نام Phantom 3 Standard معرفی کرد تا علاقمندان به این پرنده هوایی بتوانند با سطح قیمت پایین‌تری به این محصولات حرفه‌ای دسترسی داشته باشند.

phantom3standardtop

این پرنده با هدف استفاده کاربرانی که برای نخستین بار است که تصمیم به پراندن این محصولات دارند ساخته شده است، به همین دلیل DJI سعی کرده در این محصول، سادگی کاربری و البته امکانات پایه را در نظر بگیرد. Phantom 3 Standard تنها 800 دلار قیمت دارد که 200 دلار کمتر از نسخه Advanced با قیمت 1000 دلار و 450 دلار کمتر از نسخه Professional با قیمت 1250 دلار است.

newcamera

دوربین روی این پرنده طراحی کاملا جدیدی دارد و می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 12 مگاپیکسل (هم RAW و هم JPEG) عکاسی کرده و با رزولوشن 2.7K HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدئو ضبط کند. لنز این دوربین دارای زاویه دید 94 درجه بوده و به گفته شرکت سازنده کاملا بدون اعوجاج است. نکته جالب درباره این دوربین، رزولوشن بالاتر ویدئوی آن نسبت به Phantom 3 Advanced با ویدئوی Full HD 1080p است!

با استفاده از نرم‌افزار DJI Go که همراه این پرنده ارائه می‌شود، می‌توان از طریق ارتباط بی‌سیم استاندارد Wi-Fi آن را به پرواز درآورده و کنترل کرد. ریموت کنترلر این پرنده یک نسخه به روز شده از ریموت کنترل Phantom 2 Vision+ است و امکان کنترل زاویه دوربین را از راه دور فراهم می‌کند.

phantom3remote

از دیگر امکانات این پرنده می‌توان به گیمبال با لرزشگیر 3 محوره، مکان‌یابی با GPS، 25 دقیقه پرواز با هربار شارژ باطری، و قابلیت‌های پرواز هوشمند اشاره کرد. قابلیت‌های پرواز هوشمند امکاناتی مانند دنبال کردن ریموت کنترل یا بازگرداندن خودکار پرنده پیش از اتمام شارژ و کارهایی شبیه به این است که برای تازه‌کارها امکاناتی ضروری محسوب می‌شود. در این پرنده قابلیت Point Of Interest نیز به عنوان یک قابلیت هوشمند گنجانده شده است. با فعال کردن این قابلیت، دوربین پرنده روی یک نقطه ثابت مانده و پرنده حول آن نقطه به چرخش ادامه می‌دهد. انجام این حرکت در پرنده‌های حرفه‌ای چندان ساده نیست و کنترل دوربین برای انجام این حرکت یک مهارت نسبتا مشکل محسوب می‌شود.

به احتمال زیاد Phantom 3 Standard تا یک‌ماه آینده وارد بازار می‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.