رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

3 14,412

داشتن الگوئی برای پیشرفت تو هر زمینه‌ای، می تونه کمکِ راه آدمی باشه.

توی ورزشِ قهرمانی الگو پیدا کردن خیلی راحته ۳، ۴ تا گزینه بیشتر نداری که بخوای مثل اونا بشی (باشی). این روزها توی کار و کسب اسباب‌بازی‌های سیستم‌عامل‌دار هم الگو های مشخصی هستند که باید شکل مغازه‌ات، میز کارِت، تی‌شرتِ تنِ فروشنده‌ها و … شبیه اون باشه.

کاری که من برای خودم انتخاب کردم کاری نیست که به‌راحتی‌ ساندویچی سره کوچه‌مون با خرید چند دست میز و صندلی و یک صندوقِ فروشگاهی بتونم خودمو شبیه مَک‌فلان بکنم و…

روزی روزگاری توی این شهر بزرگ کاسبی بود که وسایل عکاسی وارد می‌کرد و تو بهترین محله‌های تهران چندین فروشگاه داشت و مستقیم به مشتریان نهائی دوربین عکاسی می‌فروخت، این روزها کار و کسب به‌راحتی دهه‌ی ۵۰ نیست، رقابت در کار مثل گذشته نیست ما هم هوش و جسارت کاسبِ بزرگی مثه مرحوم احمدمایل‌افشار رو نداریم ولی می‌خواهیم تو این شرایط سخت هر جور که به شه به شما نزدیک‌تر بشیم.

علی‌رغم اینکه خیلی‌ها دوست دارن ۱ شبه با ۱۰۰۰ ادعا و وعده‌ی  فریبنده، Amazon.com  به شن، من دوست دارم به گم، پیکسل اینجا، پیکسل اونجا، پیکسل همه جاااا

او مدیم تو خیابون جمهوری پاساژ پردیس. قلب جمهوری نیست، اما به‌هرحال خیابان جمهوری قلبِ تجارت الکترونیک ایرانه، شاید لازم بود خیلی پیش‌ترها ۱ فروشگاه توی این خیابون باز می‌کردیم، اما ماهی‌ی زنده رو هر وقت از آب بگیری تازه است، اونهائی که به گشت و گذار تو خیابابون جمهوری علاقه دارن و خرید‌هاشون رو فقط تو این محل می کنن، اینقدر نیومدین پیشِ ما که ما اومدیمِ طرفِ شما.

برج بهار یکی از مراکز مهمه فروش وسایل عکاسی‌یه، محصولات فوتیکس، مرغوب و به‌قیمت ان، یه نمایشگاه کوچیک برای محصولات فوتیکس راه انداختیم، می تونید دوربین عکاسی‌تون رو بیارید تو نمایشگاه محصولات فوتیکس و لوازم جانبی فوتیکس رو اونجا امتحان کنید، حتی اگه نخرید با چای و شیرینی در خدمتیم.

اونهائی که از فروشگاه پایتخت خرید می کنن، خیلی وقت‌ها معطل می شدن تا یه کالائی رو از انبار واسشون بیاریم، حالا این انبار رو ۱ کمی مرتب و ترتمیز کردیم، وسایل پذیرائی هم داریم، اونجا مثه مغازه سرپا وا نمی ستید، چای و قهوه هم هست، بقل دست مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه‌یه ۴ غربی واحد ۳۹، از همه مهم تر، از این هفته روزهای جمعه هم از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد الظهر در خدمتیم.

پیشنهاد شما برای واحد بعدی‌یه پیکسل کجاست؟

3 نظرات
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    عالی است …. منتظر شعبه ای در شیراز هستیم

  2. محمدرضا می‌گوید

    سلام
    مبارک باشه
    اگه بتونید بیاید مشهد هم عالی میشه(به ترتیب اولویت):
    1- مجتمع تابان واقع در بلوار شهید صادقی(بلوار سازمان آب)
    2-مجتمع تک(بلوار شهید دستغیب)
    3-خیابان سعدی

  3. میثم دعلاوی می‌گوید

    بسیار عالی
    تبریک به گروه پیکسل
    منتظر فروشگاهی در اهواز هستیم… البته با جور شدن مقدمات و لوازم.
    درهر صورت فروشگاه بصورت آنلاین همیشه در دسترس هست 😉

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.