پیشنهاد‌های پیکسل را از دست ندهید

1 2,177

تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. این روز‌ها کمتر کسی را می‌بینید که به دنیای تکنولوژی علاقمند باشد، اما دست کم در چند شبکه اجتماعی عضو نشده باشد. برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به دلیل ارتباط کنترل شده‌تر، مینیمالیست بودن و صد البته محتوای تخصصی فیلم و عکس بیشتر از سایرین مورد استقبال قرار می‌گیرند. دلیل این امر هم به دلیل سرعت بالا و ارتباط سالم و دوسویه بین منتشر کنندگان اخبار و اطلاعات و خوانندگان آنهاست.

اگرچه مجموعه پیکسل مدت زیادی است که در اغلب شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، یوتیوب، آپارات، و همچنین اینستاگرام صفحات اختصاصی خودش را اداره می‌کند و پذیرای بازدیدکنندگان گرامی از سرتاسر دنیاست، اما تصمیم گرفتیم یک صفحه جدید در شبکه‌های اجتماعی را تنها با رویکرد معرفی کالا‌های پیشنهادی‌مان راه‌اندازی کنیم.

این صفحه مجازی روی اینستاگرام Pixel.Offers نام دارد و همانطور که از نام آن برمی‌آید پیشنهاد‌های پیکسل را معرفی می‌کند. این پیشنهاد‌ها شامل انواع کالاهای پرفروش بوده و دارای قیمت روز هستند. در هر پیشنهاد مشخصات کالاهای معرفی شده را به طور خلاصه می‌بینید تا در صورت تمایل بتوانید آن کالاها را از روی وب‌سایت ما تهیه کنید یا برای خرید مستقیم با ما تماس بگیرید.

پست‌های این صفحه دو دسته‌‌اند:

11849297_1705623632999169_1290183512_n

دسته اول، کالاهایی هستند که به دلیل قیمت مناسب، تخفیف‌های دوره‌ای و یا حراجی‌ها، پیشنهاد خوبی برای شما و دوستان‌تان بشمار می‌آیند. به این ترتیب می‌توانید در حین گشت و گذار روزانه در بین صفحات اینستاگرام‌تان، از قیمت کالاهای داغ پیکسل باخبر شوید یا آن‌ها را با دوستان و نزدیکان به اشتراک بگذارید.

اما دسته دوم پست‌های جذاب‌تری هستند. حتما می‌دانید که هر روز روی وب‌سایت Pixel.ir یک کالا با تخفیف بسیار زیاد حراج می‌شود. این بخش از یکی از پرطرفدار‌ترین صفحات وب‌سایت پیکسل است و بسیاری از مشتریان ما، هر روز برای اطلاع از کالای روز به این صفحه سر‌می‌زنند و سعی می‌کنند کالاهایی را که نیاز دارند از بین کالاهای حراجی انتخاب و خریداری کنند. اما مشکل اینجاست که برخی از کاربران در طی روز فرصت سر زدن به وب‌سایت را پیدا نمی‌کنند و ممکن است حراجی کالای مورد نظرشان را از دست بدهند.

06.04

ما هر روز در Pixel.Offers یک روز جلوتر از سایت، خبر کالای حراجی روز بعد را منتشر می‌کنیم. این کالاها، هر روز با تاریخ روز‌ بعد منتشر می‌شوند و طبیعتا برای خرید آنها باید تا صبح روز بعد صبر کنید. به این ترتیب مشتریانی که صفحه اینستاگرام پیشنهاد‌های پیکسل را دنبال می‌کنند یک روز قبل از دیگران از حراج روز بعدی خبردار می‌شوند! طبیعی است که پس از روز حراج، فروش ویژه آن کالا در سایت به پایان رسیده و قیمت آن کالا به حالت عادی باز‌می‌گردد.

بنابراین با عضو شدن در این صفحه با یک تیر دو نشان می‌زنید: هم به طور روزانه خبر پیشنهاد‌های مناسب و کالاهای داغ را پیکسل را می‌بینید و با ما در ارتباط هستید. و هم می‌توانید برای دوستان‌تان پیشگویی کنید که روز بعد کدام کالا در حراج روزانه پیکسل قرار می‌گیرد.

ضمنا در این صفحه با خوشحالی منتظر هر بحث و گفتگو درباره پیشنهاد‌های داغ پیکسل هستیم. با کلیک روی لینک زیر، عضو ایستاگرام پیشنهاد‌های پیکسل شوید.

https://instagram.com/pixel.offers

1 نظر
  1. hosein safavi می‌گوید

    ممنون از سایت خوبتان و همچنین افر های خوبی که پیکسل برای مشتریان می گذارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.