فلاش Mitros+ TTL برنده جایزه Hot One شد

0 1,421

نشریه Professional Photographer فلاش Mitros+ TTL Transceiver شرکت فوتیکس را به عنوان بهترین محصول سال در رده فلاش‌های روی دوربینی یا SpeedLightها انتخاب کرد. این انتخاب هر ساله تحت عنوان جوایز Hot One انجام می‌شود و کالاهایی را شامل می‌شوند که برای عکاسان حرفه‌ای عرضه شده‌اند.

امسال نیز عکاسان حرفه‌ای، صدها کالای مختلف از سرتاسر دنیا را بررسی کرده و محصولات منتخب را در گروه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگون انتخاب کردند که در شماره ماه آگوست این نشریه منتشر شد. جوایز Professional Photographer توسط 35 نفر از عکاسان حرفه‌ای براساس کیفیت، نوآوری، طراحی، کارآیی و قیمت محصولات داده می‌شود. این دوره از جوایز شانزدهمین سال برگذاری جوایز Hot One بود و که در آن سری ISO Hot Shoe یا مدل مخصوص سونی Mitros+ TTL Transceiver، به عنوان فلاش رودوربینی برتر انتخاب شد.

فلاش Phottix Mitros+ TTL Transceiver ترکیبی از بهترین محصولات فوتیکس در یک مجموعه است: یک فلاش همراه با فرستنده و گیرنده Odin، به همراه یک گیرنده داخلی Strato II و کفشک جدید Sony ISO Hot Shoe که اختصاصا برای دوربین‌های سونی طراحی شده است. فلاش محبوب Mitros+ که اوایل سال میلادی جاری به بازار عرضه شد، می‌تواند هم به عنوان فلاش رو دوربینی و هم فلاش بی‌سیمی از راه دور مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر درباره فلاش Phottix Mitros+ TTL Transceiver Flash for Sony (ISO Hot Shoe) روی وب‌سایت www.Phottixstore.com در دسترس است.

برای دیدن لیست کامل محصولات برنده جوایز می‌توانید وب‌سایت PPmag.com را ببینید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.