دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ بلک معرفی شد!

0 1,745

شرکت گوپرو از جدیدترین پرچمدار دوربین‌های ورزشی خود یعنی GoPro HERO10 Black رونمایی کرد. به لطف پردازنده پیشرفته و جدید GP2، گوپرو هیرو 10 بلک قادر به فیلمبرداری با وضوح 5.3K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه یا 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است. این پیشرفت قابل توجه دقیقا دو برابر حداکثر نرخ فیلمبرداری 4K نسل قبلی است. این محصول به یک حسگر ۲۳ مگاپیکسلی مجهز شده و در قسمت فیلمبرداری نیز از لرزشگیر HyperSmooth 4.0 بهره می‌گیرد که عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. از نظر طراحی البته ظاهر دستگاه شباهت زیادی به نسل قبلی دارد که این یک خبر خوب برای کاربران به شمار می‌رود. چرا که استفاده از لوازم جانبی گوپرو HERO9 Black نیز با این دستگاه ممکن است.

گوپرو ۱۰

بسیاری از ویژگی‌های جذاب نسل قبلی نیز در گوپرو هیرو ۱۰ نیز دیده می‌شوند. مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰ متری و باتری بزرگ ۱۷۲۰ میلی‌آمپرساعتی از جمله این ویژگی‌ها هستند. تشخیص چهره، لبخند و منظره در کنار قابلیت اتصال بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث برای استفاده با اپلیکیشن GoPro App نیز به چشم می‌خورند. با تهیه اشتراک آنلاین GoPro نیز می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی ابری نیز استفاده کنید تا به محض اتصال دستگاه به شارژ، محتوای ضبط شده به صورت خودکار آپلود و ذخیره‌سازی شود. عملکرد بهتر در شرایط کم‌نور، لرزشگیر خارق‌العاده HyperSmooth 4.0 و تنظیم سطح افق با محدودیت تیلت بیشتر نیز از پیشرفت‌های قابل توجه دوربین ورزشی گوپرو مدل GoPro HERO10 Black هستند. این دوربین قابلیت ضبط تصاویر آهسته با سرعت 8X و وضوح 2.7K را دارد. عکاسی با وضوح 15.8 مگاپیکسلی در حین فیلمبرداری 5.3K نیز ممکن است.

تست ویژگی HyperSmooth 4.0 در گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black

 

 

ویدئو معرفی دوربین گوپرو هیرو 10 بلک: 

تفاوت ظاهری این مدل با تمامی مدل‌های دیگر، لوگوی آبی‌رنگ GoPro در قسمت جلو و لبه‌های کناری دوربین است. این ویژگی ظاهری، نسل دهم دوربین‌های ورزشی محبوب گوپرو را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.