ISO 4,560,000 دوربین عجیب غریب کانن!

0 1,803

ماه July امسال بود که کانن دوربینی را مخصوص فیلمبرداری در شب معرفی کرد که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. این دوربین حداکثر ISO بالای 4,000,000 را ارائه می‌داد که در نوع خود بسیار جالب و حتی تعجب‌آور بود. لازم بذکر است که این میزان ISO تابحال در هیچ دوربین فیلمبرداری دیگری دیده نشده است. رزولوشن این دوربین برابر 2.26 مگاپیکسل است که بر خلاف عکاسی، برای فیلمبرداری با کیفیت 1080p کاملا مناسب است. اما اگر خیلی کنجکاوید که بدانید با این ISO می‌توان دقیقا چه تصاویری را ثبت کرد، این ویدئوی منشتر شده کانن را حتما ببینید:


این دوربین که با نام ME20F-SH شناخته می‌شود یک ویژگی جالب دارد. اینکه همانند تمامی دوربین‌های فول فریم کانن از تمامی لنز‌های سری EF این شرکت پشتیبانی می‌کند. همانطور که گفته شد این دوربین مخصوص فیلمبرداری با کیفیت و وضوح بالا در شب است. همچنین می‌تواند در محیطی که چشم انسان هیچ چیزی را نمی‌بیند نیز فیلمبرداری کند. همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده کردید، این دوربین در تاریکی مطلق می‌تواند فیلمبرداری کند. با اینکه نویز تصاویر ثبت‌شده در حداکثر ISO بسیار بالاست، اما سوژه‌ها کاملا قابل تشخیص هستند. کانن می‌گوید که در زیر نور ماه، ME20F-SH می‌تواند با ISO 102000 با کیفیت بالا و قابل قبولی فیلمبرداری کند.

iso102k

iso120K

iso4mb

iso4m

فیلمبرداری در شب مدتهاست که با نور مادون قرمز انجام می‌گیرد، اما کانن با معرفی و ساخت این دوربین عجیب‌غریب وحساسیت بسیار بالای ISO توانسته‌ است بدون استفاده از مادون‌قرمز در تاریکی مطلق فیلمبرداری کرده و تصاویر قابل فهمی را ضبط کند. در ضمن کانن وعده عرضه این دوربین در ماه دسامبر امسال با قیمت 30000 دلار را داده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.