اگر به دنبال یک مانیتور ارزان قیمت هستید نگاهی به سامسونگ CF591 بیندازید

0 1,244

نمایشگر‌های خمیده از سال 2014 وارد بازار شدند و به دلیل قیمت بالایی که داشتند بسیاری از کاربران استقبال زیادی نسبت آن‌ها نشان نداده‌اند. صفحه نمایش 4K در این نمایشگر‌ها علاوه بر دردسر‌های فراوانی که برای کاربران دارد، قیمت آن‌ها را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد و همین عامل باعث می‌شود که تصور کنیم مدل جدید 27 اینچی CF591 سامسونگ که در نمایشگاه CES2016 امسال معرفی کرد احتمالاً می‌تواند در این بازار موفق باشد. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

نمایشگر CF591 سامسونگ با رزولوشن Full HD 1080p و خمیدگی برابر 1800R با نسبت طول به عرض 16:9 ساخته شده است. اندازه این نمایشگر همان اندازه آشنای 27 اینچی معمول در نمایشگر‌های تخت است و خمیدگی آن، زیبایی خاصی را به نمایشگر بخشیده است و طبق گفته سامسونگ موجب می‌شود تا در هنگام استفاده پخش تصاویر، جزئیات تصویر به شکل فوق‌العاده‌ای روی آن نمایش داده شوند.

samsung-sf590c-01-970x647-c

سامسونگ جزئیات بیشتری درباره فضای رنگی یا میزان کنتراست این نمایشگر اعلام نکرده است، اما تأکید می‌کند که CF591 به دلیل طراحی بدون قاب یک گزینه فوق‌العاده برای بازی‌های کامپیوتری و کارهای گرافیکی است.

از امکانات دیگری که در این مونیتور 27 اینچی فراهم شده است، سیستم اصلاح رنگ می‌باشد که این امکان می‌تواند مزیت قابل توجه دیگری برای ویرایش عکس‌ها و پخش ویدئوها محسوب شود. بهره‌مندی این مونیتور از دو اسپیکر داخلی 5 وات با کیفیت صدای عالی از دیگر مشخصه‌های این محصول است.

قیمت و زمان عرضه این نمایشگر اعلام نشده است، اما احتمالاً زمان عرضه آن در اوایل سال 94 با قیمتی حدود 200 تا 300 دلار خواهد بود. اگر کیفیت این نمایشگر در عمل همان چیزی باشد که گفته شده است، احتمالاً به استاندارد جدیدی در زمینه نمایشگر‌های خمیده تبدیل خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.