دو مانیتور جدید از ایسوس؛ یکی خمیده و دیگری با رزولوشن 4K

0 1,938

Asus تا به اینجا یکی از فعال‌ترین شرکت‌ کننده‌های امسال CES بوده و با معرفی محصولات متنوع خود خوش درخشیده است. این شرکت در ادامه روند معرفی محصولات جذاب خود از جمله اولین مانیتور مجهز به USB Type-C جهان، از دو مانیتور دیگر نیز رونمایی کرده است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

هر دو مانیتور معرفی شده توسط این برند تایوانی از سری MX این شرکت بوده و هر دوی آن‌ها به پنل‌های IPS مجهز هستند. اولین محصول یک مانیتور ۲۷ اینچی با مدل MX27UQ بوده که از رزولوشن تصویر 4K برخوردار است و نسخه جدید مانیتور MX27AQ بشمار می‌رود. این مانیتور توانایی به نمایش درآوردن ۱۰۰ درصد طیف رنگی Srgb را داراست و از استاندارد TUV پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان اطمینان داشت که میزان نور آبی مضر نمایش داده شده به حداقل خواهد رسید و تصاویر کاملاً بدون لرزش نمایش داده می‌شوند.

2

همچنین این مانیتور از دو بلندگو با توان ۲ وات ساخت شرکت مطرح دانمارکی Bang & Olufsen بهره می‌برد که تجربه بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. حال که MX27UQ به چنین بلندگوهای باکیفیتی مجهز گشته، ایسوس نیز فرصت را غنیمت شمرده و حداکثر استفاده را از آن برده است. این نمایشگر دارای قابلیت استریم فایل‌های صوتی از طریق بلوتوث می‌باشد که از ویژگی‌های دوست‌داشتنی و در عین حال کاربردی آن بشمار می‌رود.

مانیتور دومی که ایسوس در کنار MX27UQ به نمایش گذاشت یک مانیتور ۳۴ اینچی خمیده است که مانند مدل بالا از پنل IPS بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بوده و شباهت‌های زیادی به مانیتور گیمینگ PG348Q دارد که در نمایشگاه IFA شاهد رونمایی آن بودیم. این نمایشگر نیز به دو بلندگوی بزرگ ۸ واتی مجهز گشته تا بتواند بیش از پیش توجه علاقه‌مندان مولتی‌مدیا را به خود جلب کند.

متأسفانه قیمت مانیتورهای جدید از سوی ایسوس اعلام نگردیده ولی قرار است در آینده‌ای نزدیک آماده فروش گردند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.