نسل جدیدی از دوربین‌های کامپکت دارای GPS از شرکت الیمپوس

0 1,318

در نمایشگاه CES امسال، شرکت نام آشنای الیمپوس با معرفی دوربین کامپکت TG-870 جدیدترین به‌روزرسانی‌ها را در نسل جدید دوربین‌های دارای GPS به ارمغان آورده است. از مواردی که نسبت به مدل سال گذشته‌ی این محصول بروز شده صفحه‌نمایش آن است که در مقایسه با مدل‌های پیشین خود از وضوح تصویر بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد و به صورت باز شو طراحی شده است. دوربین‌های کامپکت الیمپوس TG-870 جزو دوربین‌های ورزشی و اکشن به حساب می‌آید و با حسگری از نوع BSI-CMOS قادر است تصاویری 16 مگاپیکسلی را ثبت کند. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.ZPR-OLYMPUS-TG870-GRN-FRONT-600
درحالیکه ویژگی Wi-Fi در این مدل تغییری نکرده، اما فناوری GPS در آن بروز شده است و ادعا می‌شود مدل جدید این دوربین کامپکت از توانایی موقعیت‌یابی در کمتر از 10 ثانیه برخوردار است. همچنین در انتخاب‌ها و حالت‌های فیلم‌برداری و عکاسی آن نیز تغییرات قابل‌توجهی داده شده است، به عنوان نمونه حالت‌های Live Composite و همچنین حالت Nightscape به مجموعه‌ی امکانات آن افزوده‌شده است که گزینه‌ی خوبی برای تصویربرداری در نور کم به‌ویژه در نور شب می‌باشد.
با استفاده از نرم‌افزار رایگانی که شرکت الیمپوس برای این دوربین در نظر گرفته است به راحتی می‌توانید تجهیزات iOS و اندروید خود را از طریق سیستم Wi-Fi دوربین همگام‌سازی نمایید و تصاویر و عکس‌های ذخیره‌شده‌ی خود را انتقال داده و در کمترین زمان برای آپلود در فضاهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

ZPR-OLYMPUS-TG870-GRN-TOP-600

ZPR-OLYMPUS-TG870-GRN-BACK-600

از ویژگی‌های بروز شده دیگر در این مدل از دوربین‌های الیمپوس طراحی بدنه‌ی آن است. این دوربین با توجه به اینکه جزو دوربین‌های ورزشی طبقه‌بندی می‌شود دارای بدنه‌ی بسیار مقاوم و سختی است که در برابر ضربه‌هایی با وزن 2 کیلوگرم مقاوم بوده و همچنین تا عمق 15 متری در زیر آب قابل استفاده است و آب در آن نفوذ نمی‌کند. علاوه براین ویژگی‌ها در برابر سرما و یخبندان نیز مقاوم بوده و تا دمای 10 درجه زیر صفر می‌توان بدون بروز هیچ مشکلی با آن کار کرد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.