کوپن‌های تخفیف برای نقد و نظر مشتریان

23 2,068

نقد و نظرپیکسل یک فروشگاه تخصصی است، بدین معنا که فقط کالاهای مربوط به عکاسی و فیلم‌برداری می‌فروشد. این کالاها مربوط به مراحل پیش از تولید (محصولات آموزشی و فرهنگی)، تولید (لوازم عکاسی و فیلم‌برداری)، و پس از تولید (نرم‌افزار، سخت‌افزارهای کامپیوتری) هستند، بنابراین مشتری می‌تواند بسیاری از کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه ما تهیه کند.

مهم نیست مشتری در چه رده‌ای از کاربری است. انواع طیف‌های مشتریان، از کاربران عادی گرفته تا حرفه‌ای‌ترین‌ها، می‌توانند از فروشگاه پیکسل کالاهای موردنیاز خود را تهیه کرده، آن‌ها را برای مصارف موردنظر خود استفاده کنند.

از آن‌جایی که در مورد کالاهای عکاسی و فیلم‌برداری، نقد و نظرهای گوناگونی در بسیاری از سایت‌های اینترنتی وجود دارد، کم‌تر کاربری پس از خرید و استفاده از این‌گونه کالاها، نظر خود را در وب‌سایت برای مشتریان بالقوه‌ی آتی، می‌نویسد. برای مثال همه می‌دانند که دوربین D800 نیکون، دوربینی عالی و قدرتمند است، اما بد نیست مشتریان بعدی کالا، دیدگاه کاربران قبلی را، خصوصاً در استفاده‌های خاص، بدانند.

مدت‌هاست سعی داریم مشتریان را برای نوشتن نقد و نظرهای کاربردی در مورد کالاها جلب کنیم، اما بیش‌تر نظرات چندان چنگی به دل نمی‌زنند. این شد که تصمیم گرفتیم برای دیدگاه‌های کاربردی و سودمند، جایزه هدیه تعیین کنیم. از همین حالا، به‌محض تأیید نظرات کاربران توسط بخش فنی وب‌سایت، یک کوپن تخفیف برای آن‌ها صادر می‌شود. این کوپن تخفیف آنی، فقط 1000 تومان ارزش دارد، اما کاربرانی که نقد و نظرهای کاربردی و عمقی بنویسند، کوپن‌های بیش‌تر و ارزشمندتری دریافت خواهند کرد.

از شما دعوت می‌کنیم تا با حساب کاربری خود وارد وب‌سایت شوید، و در مورد کالاهای موردعلاقه یا خریداری‌شده‌ی خود دیدگاه‌هایتان را بنویسید.

23 نظرات
  1. سید مهدی سید حجازی می‌گوید

    حرف ‘ ت ‘ از کلمه مشتریان تو جمله زیر جا افتاده :
    اما بد نیست مشریان بعدی کالا، دیدگاه کاربران قبلی را، خصوصاً در استفاده‌های خاص، بدانند.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      ممنون از اطلاع‌رسانی. مورد ذکر شده اصلاح شد.

      1. ابراهیم می‌گوید

        سلام.
        من می خوام با شما تماس بگیرم لطفا با ایمیل من تماس بگیرید. و آدرس ایمیل خود را برای من ارسال کنید.
        تشکر.

        1. سعید ستاربگلو می‌گوید

          سلام

          شما می‌توانید از بخش تماس با ما اقدام کنید.
          http://www.pixel.ir/contact-us

  2. سروش نفیسی می‌گوید

    نمیدانم آیا دوستانی که این مطالب را می بینند و یا کسانی که فقط به دیدن کالا ها در وب سایت شما بسنده کرده اند و یا فقط برای مرجعی از قیمت ها به شما نگاه میکنند و یا کسانی که برای خرید … یک خرید واقعی به شما و فروشگاه و یا وبلاگ پر بارتان سر می زنند با این تسهیلات ترغیب خواهند شد تا تجربه خود را با ما در میان بگذارند؟ همیشه باید با دیدگاه مثبت نگاه کنیم و به این مورد هم همین طور نگاه میکنم و امید دارم تا دوستانی که به هر علت به پیکسل سر میزنند برای ما از تجربیات خود بگویند حتی نه برای دریافت کوپن بلکه برای من و امثال من که به دنبال دریافت اطلاعات آن ها و تجربیات آنان در خرید هایمان هستیم ….
    ببینیم آیا در این هفته و هفته های بعد شاهد تجربیات دوستان خواهیم بود؟ امیدوارم ….

  3. نعمت الله مومنی بیدختی می‌گوید

    سلام. خسته نباشید.در مورد فراخوان عکاسی رایتل. اگه یه شماره تلفن در فراخوان می بود بهتر بود

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      دوست من، لطفا نظراتتان را متناسب با نوشته بیان کنید، شرکت رایتل هیچگونه شماره تماسی برای این مسابقه اعلام نکرده است.

  4. مجید می‌گوید

    انتخاب هوشمندانه ، در آینده هزینه کمتری را برای شما در پی خواهد داشت .

    اگه واقعا به هر دلیل به عکاسی علاقه دارین ، چه تجاری چه هنری از سری 3 رقمی کانن جدا دور شید
    من 550D دارم ، برنده چند جایزه بین المللی ، اما جدا از بحث چیزایی که با این دوربین یاد گرفتم
    الان مجبورم دوربین و عوض کنم ، چون این دوربین اصلا برای شرایط کارِ سنگین طراحی نشده و با اینکه نگهداری خوبی ازش شده اما چرمش جدا و لنزش خراب شده .
    فلاش های قدیمی رو ساپورت نمی کنه ، در ضمن الان که می خوام وسایل بگیرم مجبورم هم لنز هم دوربین بگیرم .
    پس یه پیشنهاد ، اگه جدی هستین تو عکاسی و DSLR رو انتخاب می کنید . چه کنون چه نیکون ، چون همین اتفاق برای نیکون D3000 و D5000 هم افتاد
    از سری 2 رقمی ، یا اگه می تونید پول بزارین تک رقمی انتخاب کنید .

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      دوست عزیز پیکسل
      لطفا نقدتان در ارتباط با محصول را، در صفحه کالا در فروشگاه آنلاین ارائه کنید.

      با تشکر

  5. سیدمجتبی می‌گوید

    سلام.
    واقعاً از مدیریت وب سایت پیکسل کمال تشکر را دارم به این دلیل که قیمت محصولات فروشگاه پیکسل همگام با قیمت جهانی این محصولات با کمترین تفاوتی در بین فروشگاههای حاضر در ایران به فروش می‌رسد مثلاً دوربینی با برند گوپرو 3 بلک ادیشن الان در وب سایت شرکت گوپرو به مبلغ 400 دلار به فروش می‌رسد که فروشگاه پیکسل این دوربین را با مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان به فروش می‌رساند در حالی که دیگر فروشگاهها حداقل قیمت 1یک میلیون هشتصد هزار تومان این کالا را به فروش می‌رسانند.

  6. بابک جاوید می‌گوید

    عضو سایت شدم تا اطلاعاتی رو که داشتم، برای دیگر دوستان هم به اشتراک بذارم. فکر می کنم که طرح جالبی است. هم برای تشویق دیگران به دیدن روز به روز سایت و هم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات.
    ولی موردی دیدم که خیلی توی ذوقم زد. کوپن های شما 1000 تومن ارزش داره. مدت اعتبارش هم اگر اشتباه نکنم 30 روز بود. اینجا مسابقه کتاب خوانی است که توی 30 روز مثلا 30 تا مقاله بنویسیم و جایزه بگیریم یا محلی برای اضافه کردن معلومات عمومی!؟
    با دیدن این موضوع، نوشتن نقد خودم رو به فرصتی دیگر موکول کردم!
    تشکر از دوستان پیکسلی!

    1. سروش نفيسي می‌گوید

      دوست خوب ه پیکسلی . به نظرم نه من و نه شما و نه دیگر دوستان نقد و تجربیات خود را برای دریافت جایزه آن هم از هر نوع و جنسی نه تنها این جا بلکه در دیگر سایت های عکاسی قرار نمی دهیم و بر این باور هستم که فقط به دنبال این هستیم که دانش خود و دیگر دوستان افزایش یابد و میدانیم که دوستان من در سایت پیکسل هم خود بر این باور هستند که ما این گونه هستیم و در نتیجه فقط برای یاد آوری بودن من و شما …. ما …. این گونه تشویق هایی را در نظر گرفته اند و با شناختی که از آنها و مدیریت فروشگاه دارم در خرید های ما نه تنها این کوپن های کم ارزش بلکه خدمات بهتری را برایمان عرضه خواهند داشت …. همان گونه که در همین پست هم ذکر شده و به طور قطع ارزش بالایی را برای بررسی های جامه شما در نظر دارند …. این اول کار است پس بیاییم دست به دست هم دهیم و اگر تجربه ای را در خرید و استفاده کالایی داریم با بقیه دوستانمان مشترک شویم .

  7. جلیل می‌گوید

    پیکسل کاملا حرفه ای هم در فروش وهم قیمتها ی رقابتی وبه روز پیکسل رو تو فیس بوک ترویح بدید من حداقل 20 تا سایت معتبر دیجیتا ل رو کامل رصد کردم .پیکسل پویاست.

  8. صمصام احمدی می‌گوید

    با سلام و تبریک عید .ممنونم از سایت پیکسل و مدیریت که خیلی جامع توضیح میدن .موفق باشید درپناه حق

    samsamshiraz.blogfa.com

  9. سروش می‌گوید

    من هم با هزار تومان و مهلت 30 روزه (اصولا هر مهلتی) مخالفم و اینکه کسی فقط برای جایزه گرفتن نقد نمیگذاره تا حدی درسته اما مطمینا یکی از دلایل و مشوق های خیلی خوب میتونه باشه، کما اینکه شما هم به همین نیت این طرح رو اجرایی کردید.غیر از اینه؟ اگه اصلا مشوق نیست و هیچ کس بهش اهمیت نمیده پس طرحو برش دارید! اگر هم اذعان دارید که موثره و هم قصدتون پربار شدن سایته که طرح را اصلاح کنید و درست اجرا کنید.بنده این شرایط رو توهین آمیز می دانم.به مدیریت هم توصیه می کنم جای اینکه یکی یکی نقدها رو سرکوب کنید و توجیه بیارید ، به آنها عمل کنید و به نظرات ما ترتیب اثر بدهید!!

    1. محمدرضا جمالی منفرد می‌گوید

      شاید مغلطه باشه ، اما من می گم ، بازی با کلمات ، بهتر بود جای عبارت جایزه ، از واژه هدیه استفاده می کردیم شاید اونوقت هدیه 1000 تومانی توهین محسوب نمی شد ، چون وسع ما در همین حده ، یکی از اهداف اصلی وب سایت پیکسل اطلاع رسانی به مشتریانِ خودشه، ما در حد توانمون سعی کردیم اطلاعات مفیدی که در تصمیم گیری برای خرید تعیین کننده باشه رو جمع آوری و عرضه کنیم، اما تجربه افرادی که از یک ابزار استفاده کرده اند می تونه برای خریدان بالقوه بعدی خیلی مفید باشه، به همین دلیل سعی کردیم خوانندگان را تشویق به نوشتن کنیم ،فقط همین.

      1. سعید ستاربگلو می‌گوید

        از آقای منفرد، مدیریت پیکسل، به خاطر پاسخگویی کمال تشکر را دارم.

  10. سعید هراتیان می‌گوید

    با سلام بنده درحال اموزش دیدن عکاسی هستم و استادم گفتند که سه پایه بخرید بقیه لوازم دوربین را دارم حالا من میخواهم از پیکسل سه پایه بخرم ولی نمیدانم سه پایه های معرفی شده پیکسل کامله یا باید هد و بقیه لوازم یک سه پایه کامل را جداگانه تهیه کنم.یعنی اگر من یک سه پایه از پیکسل انتخاب کنم کامله یا نه.باتشکر

    1. اشکان زهرایی می‌گوید

      دوست عزیز،
      بهتر است این‌گونه سؤالات خود را در بخش تماس با ما در بخش فروشگاه مطرح کنید. حتماً گزینه‌ی سرویس مشتری را انتخاب کنید تا دوستان بهترین راهنمایی را ارائه دهند. ضمناً شما می‌توانید سه‌پایه‌ یا سه‌پایه‌های موردنظر خود را انتخاب کرده، از دوستان اطلاعات جامع‌تری درخواست کنید. هر زمان نیز که خواستید سؤالات خود را به‌صورت تلفنی مطرح کنید، می‌توانید از شماره‌ی تلفن‌های پایین تمامی صفحات وب‌سایت استفاده نمایید.

  11. مهدی.ج می‌گوید

    خارج از دایره ی خوب و بد نقد به همراه هدیه یا جایزه، بیرون گود موافق و مخالف، نیاز به تدوین و بازنگری نحوه ارسال و تایید نقد و نظر کاربران به چشم میخورد :
    اگر اشتباه تایپی در نقد داشته باشم و نقد را ارسال کرده باشم دیگر امکان ویرایش آن وجود ندارد.
    نقدی که از من تایید شده باشد غلطگیری نمی شود
    برای درج نیم فاصله که در نوشتن پیشوند و پسوند فارسی نظیر چسباندن “می” بر سر افعال تدبیری اتخاذ نشده است.
    امکان درج لینک به صورتی غیر از درج مستقیم آن وجود ندارد.
    و شاید چیزهای دیگری که بازهم نبودن شان مانع نوشتن دوستدار عکس و عکاسی نخواهد شد هرچند که بودنشان درخور پیکسل است

    1. سروش نفیسی می‌گوید

      از این همه دقت و وسواس که شایسته شما دوست پیکسلی است خرسندم …..

  12. سید ابراهیم اوجی می‌گوید

    با سلام خدمت همه دوستان پیکسلی
    به نظر من بهتر بود به دوستانی که نظر می دهند امتیاز میدادید و در آخر قرعه کشی میکردید و هدیه ای رو برای یادبود به برنده میدادید
    البته من شخصا با روشی که در حال حاضر انجام میدهید هم مشکلی ندارم
    یک پیشنهاد دیگه هم دارم و اونم اینه که جهت ارسال سفارشات در صورت بالا بودن ارزش ریالی سفارش از شرکت های پستی بهتری استفاده کنید
    برای مثال من که در کیش زندگی میکنم برای خرید لنز مقداری نگران نحوه ارسال اون هستم
    با تشکر

  13. حبیب صفری می‌گوید

    سلام …ببخشید من میخواستم خرید کنم ولی کوپن میخواد و من بلد نیستم جحور کوپن بگیرم..راهنمایی کنید.ممنون.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.