لوازم جانبی برای iOS

0 1,217

چند ساعت پیش، نمایشگاه CES بازگشایی شد. اگرچه تا اعلان رسمی محصولات شرکت‌های معظم نظیر BMW، سامسونگ و LG تا عصر امروز زمان باقی است (به وقت مرکزی آمریکا البته)، شرکت‌های کوچک‌تر محصولات خود را به‌صورت رسمی عرضه کرده‌اند. در ارتباط با لوازم جانبی iPhone و iPad وسعت و حجم محصولات عرضه‌شده، از حد تصور خارج است. در اینجا چند مورد از جالب‌ترین این محصولات را معرفی می‌کنیم.
CES-2015-News

Narrative Clip 2

کلیپ راوی یا Narrative Clip 2 یک دوربین است که مانند گل سینه بر روی لباس شما نصب‌شده و از تمام اتفاقات و رویدادهای روزمره و آنچه در پیرامون شما می‌گذرد، تصویربرداری می‌کند. سپس تصاویر به صورت خودکار و بلافاصله به نرم‌افزار Narrative برروی تلفن iPhone شما منتقل می‌گردد. تفکیک‌پذیری این دوربین 8 میلیون پیسکل بوده و دارای 8 گیگابایت فضای داخلی است. قابلیت اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) و بلوتوث را نیز داشته و به‌راحتی با دستگاه‌های تحت سیستم‌عامل iOS ارتباط برقرار می‌سازد. زمان عرضه این به بازار، اواخر سال میلادی کنونی بوده و قیمت در حدود 199 دلار است.

NarrativeClip-001

narrativeclip2
iSketchnote

محصول بعدی بدون شک یکی از باحال‌ترین‌ها در نوع خود است. خیلی ساده! شما با جوهر بر روی صفحه طرحی می‌کشید یا متنی را می‌نویسد، با قراردادن کاغذ بر روی لوح مخصوص، نوشته یا طرح به صورت خودکار به iPad شما منتقل می‌شود. این محصول از ارتباط بلوتوث استفاده کرده و مجهز به لوحی است که the Slate نامیده می‌شود: بستر نرم‌افزاری مجهز به فن‌آوری بلوتوث که امکان طراحی و نوشتن بر روی دفتر کاغذی یا تیکه کاغذی را فراهم کرده و آن متن را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می‌کند. isketchnote

ویدئو زیر طرز عملکرد این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد. این محصول نیز در اواخر سال میلادی جاری به قیمت 99 / 179 دلار عرضه خواهد.

Toshiba Transfer Jet

و سرانجام یک انتقال‌دهنده بی‌سیم از یک برند معتبر. این محصول یک انتقال‌دهنده بی‌سیم بوده و می‌توان با استفاده از آن فایل‌ها را مابین دستگاه‌های تحت سیتم عامل iOS به راحتی جابجا کرد. برای جابجا کردن فایل‌های لازم است وارد برنامه Transfer Jet شده و از آنجا اطلاعات موردنظر خود را انتخاب کنید.

toshiba-transfer-jet

اندازه این محصول 24 میلی‌متر بوده و قیمت در محدوده 33 تا 41 دلار است. ابتدا در بهار امسال در ژاپن و سپس در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.