ADATA کارت‌ریدر مخصوص آیفون و آیپد را معرفی کرد.

0 1,438

شرکت معروف و شناخته‌شده ADATA که یکی از پیشتازان تولید حافظه‌های NAND فلش بشمار می‌رود، به تازگی از یک مبدل برای دیوایس‌های اپل رونمایی کرده است که می‌تواند محدودیت‌های این دستگاه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

productImage7036

یکی از معدود مشکلات و یا انتقادهایی که کاربران به محصولات مبتنی بر پلتفرم iOS وارد می‌آورند، محدودیت این دستگاه‌ها در انتقال و جابجایی فایل‌ها است. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که برخی دقیقا به همین دلیل سراغ محصولات اپل نمی‌روند و دستگاه‌های اندرویدی را ترجیح می‌دهند. چراکه دیوایس‌های اندرویدی آزادی عمل به مراتب بیشتری را برای جابجایی و مدیریت فایل‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اما ADATA به تازگی از وسیله‌ای رونمایی کرده که می‌تواند بسیاری از کاربران و طرفداران اپل را خوشحال و یا حتی ذوق‌زده کند.

productImage7038

این محصول در حقیقت یک مبدل است که به وسیله آن می‌توان کارت‌های حافظه SD و یا میکرو SD را مستقیما به آیفون، آیپد و یا آیپاد متصل کرد. یک طرف این مبدل کابل Lightning بوده که به گوشی متصل می‌شود و طرف دیگر آن نیز یک کارت‌ریدر می‌باشد که دارای دو درگاه SD و میکرو SD است. به این ترتیب کاربران قادر هستند تا اطلاعات را به سادگی بین دستگاه‌های اپلی خود و سایر دستگاه‌ها انتقال دهند. اما ویژگی‌ای که این محصول ADATA را متمایز می‌کند این است که علاوه بر انتقال اطلاعات از روی حافظه‌های جانبی به گوشی آیفون، امکان انتقال عکس‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌های ذخیره‌شده روی آیفون به حافظه SD یا میکرو SD متصل شده به مبدل نیز فراهم است.

متاسفانه هنوز قیمت این کارت‌ریدر اعلام نشده ولی مطمئنا افراد بی‌شماری هستند که آن را چشم‌بسته خواهند خرید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.