عکاسی حرفه‌ای محصولات در وان حمام!

0 1,337

یک عکاس لهستانی به نام Rafal Krasa اخیراً وب‌سایتی به را برای فروش بند‌های چرمی گران‌قیمت برای دوربین‌های دیجیتال راه انداخته است. او برای نمایش محصولاتش در این وب‌سایت به تصاویری با زمینه کاملاً سفید و ساده نیاز داشت تا بتواند جنس و زیبایی این بند‌های چرمی را به بهترین نحو نشان دهد. اما عدم دسترسی به تجهیزات حرفه‌ای آتلیه، او را وادار به استفاده از یک استودیوی عجیب و غریب کرد. رافال عکس‌هایش را در وان حمامش گرفت!

او با فروتنی درباره عکس‌هایش می‌گوید: نتیجه مهم است. عکس‌ها ممکن است به زیبایی عکس‌های حرفه‌ای نباشند. اما برای من در صرف هزینه و زمان خیلی صرفه‌جویی شد و نتیجه‌ای که می‌خواستم را به دست آوردم.

setup

او برای این کار محصولات را در یک وان حمام تمیز و سفید قرار داده و توسط یک رفلکتور با پارچه سفید، نور در حال تابش را به حد کافی دیفیوز کرده است. همچنین از پایین این وان به جای سه‌پایه نگه‌دارنده دوربینش استفاده کرده است. تصاویر ثبت شده توسط رافال، به قدری دقیق و زیبا هستند که در نگاه اول، یک تصویر رندر شده کامپیوتری به نظر می‌رسند.

result2

در اینجا می‌توانید نتیجه کار او را ببینید. همچنین می‌توانید سری به وب‌سایت Eupidere هم بزنید و نتیجه کار را روی وب‌سایت او هم مشاهده کنید.

فکر می‌کنید چقدر از زیبایی یک تصویر به هنر عکاس یا تجهیزاتی که استفاده می‌کند ارتباط دارد؟

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.