دوربین کانن EOS 150D و لنز 85mm f/1.4L IS USM امسال معرفی می‌شوند

0 1,372

با اینکه کانن در ماه‌های اخیر نسبت به همتای خود یعنی نیکون به مراتب فعال‌تر و پرکارتر بوده، با این وجود باز هم شایعات پیرامون محصولات جدید این کمپانی از سایر شرکت‌های سازنده بیشتر است. چند روز پیش خبر از معرفی و عرضه دوربین EOS 6D Mark II در سه‌ماهه سوم سال جاری به گوش رسید و حال برخی منابع از امکان معرفی دوربین کانن EOS 150D و لنز 85mm f/1.4L IS USM در همین تابستان خبر می‌دهند.

به نظر می‌رسد این خبر از جانب کمپانی کانن تایید شده است و باید تا پایان سال جاری منتظر رونمایی از دوربین EOS 150D باشیم. پیش‌بینی می‌شود در قلب این دوربین یک حسگر APS-C با رزولوشن ۲۴.۲ مگاپیکسل جای بگیرد. همچنین انتظار می‌رود که دوربین کانن EOS 150D از سیستم فوکوس خودکار ۱۹ نقطه‌ای بهره ببرد و قادر به ثبت عکس‌های پی‌در‌پی با سرعت ۴.۵ فریم بر ثانیه باشد. در برخی منابع آمده است که این دوربین از امکان فیلم‌برداری فول اچ‌دی 1080p با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه برخوردار خواهد بود و سیستم فوکوس خودکار آن از نوع هیبریدی CMOS AF III می‌باشد. احتمالا این دوربین به یک نمایشگر ثابت ۳ اینچی از نوع LCD مجهز خواهد بود و از فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و NFC نیز بهره‌مند خواهد بود.

علاوه بر دوربین EOS 150D که معرفی آن در سال جاری از جانب منابع نزدیک به کانن تایید شده است، برخی منابع از احتمال معرفی لنز EF 85mm f/1.4L IS USM خبر داده‌اند. این لنز فوق‌العاده احتمالا در در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۷ رونمایی می‌شود و قرار نیست تا جایگزین لنز EF 85mm F/1.2L شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.