مانیتور ۳۰ اینچی Dell با پنل OLED و رزولوشن 4K

0 2,055

معدود شرکت‌های سازنده تجهیزات کامپیوتری هستند که در میان محصولاتشان، مانیتورهای رده‌بالا با رزولوشنی هم‌سطح تلویزیون‌های خانگی را معرفی کنند. دل جزو همین دسته از سازنده‌هاست که توجه بسیار ویژه‌ای به مانیتورها داشته و سعی دارد تا با معرفی محصولات متنوع خود، حسادت کاربران PC نسبت به نمایشگرهای خانگی را از بین ببرد. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

این شرکت از نمایشگرهای متنوعی در CES امسال پرده‌برداری کرده که جدیدترین آن‌ها یک مانیتور ۳۰ اینچی مجهز به پنل OLED می ‌باشد که اشباع رنگی و نسبت کنتراست تصویر را در میان مانیتورها ارتقاء بخشیده است. مانیتور یادشده مدل UP3017Q نام دارد که تصویری فوق شارپ را با رزولوشن 4K به نمایش درمی‌آورد. نمونه دموی این محصول که در غرفه دل وجود داشته تصویری فوق‌العاده و به‌زعم افراد حاضر در آنجا، تصویری باورنکردنی را پیش چشم بینندگان خود قرار داده است.

Dell-30-inch-UltraSharp-UP3017Q_01

UP3017Q دارای نسبت کنتراست باورنکردنی ۴۰۰۰۰۰۰ به ۱ می‌باشد که مشابه یک اسمارت‌فون ۵٫۵ اینچی بود. با این تفاوت که این نسبت کنتراست بی‌نظیر برای یک نمایشگر ۳۰ اینچی خواهد بود نه ۵٫۵ اینچی. از چند سال پیش شاهد رونمایی از نمایشگرهای مختلف مجهز به پنل OLED و با رزولوشن 4K بوده‌ایم اما این مانیتور دل تصویری متفاوت را به نمایش می‌گذارد. UP3017Q توان بازتولید ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را داشته و ۱۰۰% رنگ‌های طیف AdobeRGB را نمایش می‌دهد. همچنین زمان واکنش آن به تغییرات رنگ بسیار سریع و در حدود ۰٫۱ میلی‌ثانیه است. این مانیتور کامل و همه‌چیز تمام از آخرین استاندارد یو‌اس‌بی یعنی USB Type-C نیز پشتیبانی می‌کند.

Dell-UP3017Q-rear-view

تعریف و تمجیدهای زیادی از این مانیتور در وب‌سایت‌های معتبر مختلفی منتشر شده که باعث می‌شود نگاه ویژه‌تری به این محصول داشته باشیم و مطمئناً در آینده بیشتر از آن خواهیم گفت. البته مانیتور فوق شارپ UP3017Q دل قیمت سرسام آوری دارد و با 5000 دلار، گران‌ترین مانیتور 30 اینچی جهان است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.