+Osmo با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال معرفی شد

1 1,525

همین چند روز پیش بود که شرکت DJI از دو دوربین/گیمبال Osmo Pro و Osmo RAW رونمایی کرد. امروز نیز DJI محصول جدیدی از خانواده OSMO را با نام +Osmo معرفی کرد که نقطه قوت آن به توانایی بزرگنمایی اپتیکال آن مربوط می‌شود.

همان‌گونه که از نام این محصول می‌توان حدس زد، دوربینی که بر روی +Osmo نصب شده دارای قابلیت زوم می‌باشد و از این رو، آن را از دیگر محصولات این کمپانی متمایز می‌کند. دوربین و گیمبال مجتمع +Osmo یک محصول ترکیبی از دوربین/گیمبال Zenmuse X3 ZOOM به همراه یک دستگیره یا گریپ قابل جدا شدن است که قابلیت‌های یک دوربین باکیفیت 4K را برای فیلم‌برداری روی دست در اختیار شما می‌گذارد. +Osmo اولین گیمبال/دوربین این کمپانی باسابقه بشمار می‌رود که دارای قابلیت بزرگنمایی می‌باشد. این شرکت دوربین جدید و بازطراحی شده X3 ZOOM را برای این محصول بکار گرفته که دارای قابلیت زوم اپتیکال 3.5x می‌باشد و نزدیک شدن به سوژه را تا حد زیادی ممکن می‌کند. این دوربین دارای حسگری از نوع CMOS به اندازه 1/2.3 اینچ است که تفکیک‌پذیری ۱۲ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. همچنین لنز در نظر گرفته شده برای این دوربین از محدوده فاصله کانونی 77-22 میلی‌متر برخوردار است و بازشدگی دیافراگم آن به F2.8 می‌رسد.

DJI-Osmo-III

دامنه حساسیت حسگر این دوربین در حالت عکاسی برابر با 1600-100 و در حالت فیلم‌برداری 3200-100 خواهد بود. لازم به اشاره می‌باشد که +Osmo می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه رکورد کند. علاوه بر این می‌توان ویدئوهایی با رزولوشن 2.7K و فول اچ‌دی را به ترتیب با حداکثر سرعت‌ ۳۰ و ۱۰۰ فریم بر ثانیه رکورد کرد.

همراه +Osmo باتری‌های هوشمند و یک میکروفون اکسترنال وجود دارد که می‌توان از آن برای ضبط هرچه باکیفیت‌تر صدا هنگام فیلم‌برداری بهره برد.

1 نظر
  1. Morteza abbasi می‌گوید

    Hamme chi aliye

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.