تائید شد؛ DJI روز چهارشنبه از یک مینی‌ درون پرتابل رونمایی می‌کند (ویدیو)

0 1,464

شرکت DJI تائید کرده است که در روز چهارشنبه (۲۴ می) قصد رونمایی از محصول یا محصولات جدیدی دارد و احتمالا از یک مینی‌ درون پرتابل نیز پرده‌برداری خواهد کرد. این کمپانی که همواره در حال توسعه فعالیت‌های خود در زمینهٔ ساخت درون و تجهیزات فیلم‌برداری هوایی است، هرگز تمایلی به از دست دادن جایگاه فعلی‌اش ندارد و می‌خواهد با معرفی محصولات متنوع در سطوح و کاربری‌های متفاوت، سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند.

این کمپانی برای مراسم فردا یک تیزر تبلیغاتی نیز منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

 

از این ویدیو و گزارش‌های مختلفی که در روزهای گذشته از منابع متعددی نقل شده است می‌توان حدس زد به احتمال بسیار زیاد DJI قصد معرفی یک مینی‌ درون پرتابل را دارد که از قرار معلوم کوچک‌ترین درون این شرکت خواهد بود و حتی قابلیت پرتابل بودن آن از Mavic Pro نیز بیشتر است.

در این ویدیوی تبلیغاتی مشاهده می‌شود که این درون تا اندازه‌ی بسیار زیادی به سوژه‌ها نزدیک می‌شود و از مسیرهای نسبتاً باریک نیز عبور می‌کند. همین مسئله ابعاد بسیار کوچک این مینی‌ درون پرتابل را تائید می‌کند.

البته برخی از وب‌سایت‌ها پا را فراتر گذاشته و نام DJI Spark را برای آن پیش‌بینی کرده‌اند. همچنین در برخی گزارش‌ها آمده است که این مینی‌ درون پرتابل شباهت بسیار زیادی به Mavic Pro دارد و به عبارتی یک Mini-Mavic است. آن چیز که ما انتظار داریم این است که بتوان این درون را به سادگی هرچه بیشتر با خود حمل کرد و به آسانی آن را در کوله پشتی خود جای داد تا همواره همراه کاربر باشد.

البته هرچند که موارد اشاره شده در بالا عمدتاً از جانب منابع معتبر و نزدیک به DJI عنوان شده است ولی با این وجود نمی‌توان هیچ یک را قطعی دانست. تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم و به صورت رسمی تائید شده آن است که DJI فردا مراسمی را برگزار خواهد کرد که طی آن از محصول یا محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.