کانن از لنز EF-S 18-55mm F4-5.6 رونمایی کرد

0 1,859

کانن که به تازگی در برابر حریف خود نیکون گردوغبار زیادی را به پا کرده است، علاوه بر معرفی دوربین‌های DSLR جدید EOS 77D و EOS 800D خود از یک لنز جدید نیز رونمایی کرده است. لنز EF-S 18-55mm F4-5.6 نسبت به نمونه قبلی خود، ۲۰ درصد کوچک‌تر شده و با برخورداری از سیستم لرزشگیر اپتیکی، تا ۴ استاپ سرعت شاتر به پایداری تصویربرداری می‌افزاید.

این لنز که برای دوربین‌های APS-C طراحی شده از ۱۲ المان اپتیکی در ۱۰ گروه مختلف تشکیل شده است و کمینه فاصله فوکوس آن برابر با ۲۵ سانتی‌متر می‌باشد. بنا بر ادعای ژاپنی‌ها این لنز به دلیل ساختار اپتیکی جدیدش، وضوح و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد و با توجه به اینکه از یک موتور فوکوس STM بهره می‌برد می‌توان یک فوکوس خودکار دقیق و بی‌سروصدا را با آن تجربه کرد. در ادامه نمونه ‌عکس‌های این لنز به تصویر کشیده شده است.

کانن به همراه این لنز یک ریموت کنترلر BR-E1 را نیز ارائه کرده است که اولین ریموت مجهز به بلوتوث کانن به حساب می‌آید و تا ۵ متر برد دارد. این ریموت با دوربین‌های جدید EOS 800D و EOS 77D سازگاری کامل دارد. برای مشاهده و خرید لنز و ریموت جدید کانن انتظار زیادی نباید کشید چرا که در آوریل ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.