فروش فانتوم 4 با روکش طلای 24 عیار با قیمت 20 هزار پوند!

0 2,333

شنیدن اخبار ساخت نسخه‌ای از یک خودروی خاص با روکش طلا و یا فروش نمونه‌ای از گوشی آیفون یا Vertu که با الماس و برلیان مزین شده است چیز جدیدی نیست. با این وجود باور این موضوع که افرادی هستند که برای یک پرنده فانتوم با روکش طلا چند ده هزار دلار پرداخت می‌کنند کمی مشکل است.

همان‌گونه که می‌دانید جدیدترین پرنده از سری فانتوم DJI موسوم به Phantom 4 یکی از محبوب‌ترین پرنده‌های حال حاضر بشمار می‌رود که موفق به فروش بالایی هم شده است. به تازگی یک وب‌سایت خرده فروش بریتانیایی اقدام به فروش نسخه‌ای از فانتوم 4 کرده است که با روکش طلای 24 عیار مزین شده و قیمتی معادل 20 هزار پوند دارد. به زعم وب‌سایت‌های خبرگزاری بریتانیایی، فانتوم یاد شده را می‌توان رولزرویس درون‌ها بشمار آورد. این وب‌سایت خرده فروشی که DronesDirect نام دارد برای خریداران این درون تسهیلاتی ویژه نیز در نظر گرفته است. افرادی که علاقه‌مندی به خرید نسخه طلای فانتوم 4 داشته باشند می‌توانند طی اقساط 12 ماهه با پرداخت ماهیانه 1666 پوند آن را خریداری کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که این پرنده از لحاظ قابلیت‌های فنی و پروازی هیچ تفاوتی با نسخه عادی خود ندارد. همان کنترلر، هولدر، باتری پروازی هوشمند، شارژر، کارت حافظه میکرو اس‌دی 16 گیگابایتی و کیف حمل که همراه نمونه عادی این پرنده است همراه نسخه طلایی فانتوم 4 به مشتری اعطا خواهد شد.

با 20 هزار پوند می‌توان یک استودیوی کامل و حرفه‌ای را به راه انداخت و یا تجهیزات عکاسی سطح‌ بالایی را خریداری کرد. پس حتی افرادی که در زمینه تولید و ساخت ویدئوهای هوایی به طور جدی فعالیت می‌کنند نیز تمایلی به خرید این نسخه گران‌قیمت فانتوم 4 نخواهند داشت چراکه برای حرفه‌ای‌های واقعی، قابلیت‌های فنی و پروازی این پرنده است که اهمیت بالایی دارد نه جنس روکش آن. با این وجود خرید این نسخه از فانتوم 4 تنها می‌تواند برای کلکسیونرها معنی داشته باشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.