پهپاد آینده گوپرو با نام Karma

0 1,825

مدتی پیش ویدئویی منتشر شد که گفته می‌شد مربوط به نخستین پهپاد ساخت گوپرو است. این ویدئو که تصویری بسیار نرم و بدون لرزش را نمایش می‌داد، قرار است به عنوان محصول مقابل پهپاد‌های ساخت DJI که هم اکنون معروف‌ترین شرکت سازنده این تجهیزات در جهان است قرار بگیرد. گوپرو پیش‌تر هیچ تائید رسمی‌ای درباره این وسیله منتشر نکرده بود. اما دیروز گوپرو همان ویدئو را با لوگوی Karma منتشر کرد.

 

ظاهراً این نامی است که گوپرو برای پهپاد جدیدش انتخاب کرده است. همچنان به جز اینکه این پهپاد در سال 2016 عرضه خواهد شد، هیچ اطلاعات دیگری درباره این پهپاد در دسترس نیست. در صفحه اختصاصی “کارما” یک باکس مخصوص ثبت‌نام خبرنامه این محصول وجود دارد که در صورت ثبت‌نام در آن ممکن است جزو یکی از 100 دریافت‌کننده خوش‌شانس نخستین پهپاد Karma قرار بگیرید.

گوپرو در دوربین Hero 4 Black خودش امکان فیلمبرداری UHD 4K را فراهم کرده است و این احتمال وجود دارد که این پهپاد نیز به عنوان پرچم‌دار، دارای چنین دوربینی باشد. البته استفاده از دوربین 4K قطعاً موجب افزایش قیمت این محصول می‌شود. بنابراین شاید گوپرو نیز مانند DJI تصمیم به عرضه چند نسخه مختلف از یک محصول با یک نام بکند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وب‌سایت GoPro را ببینید.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.