شایعه: GoPro HERO 5‌ در فوتوکینا معرفی خواهد شد

0 1,039

آیا Hero 5 دوربین جدید کمپانی GoPro در کنار کارما، دِرون جدید این کمپانی به نمایش در خواهد آمد؟ این سؤالی است که برای پاسخ دادن به آن تا عصر دوشنبه باید صبر کرد و منتظر شروع نمایشگاه Photokina 2016 بود. GoPro هنوز تاریخ مشخصی را برای رونمایی از دوربین جدید خود اعلام نکرده است اگرچه خیلی از سایت‌های مربوط، خبر از رونمایی Hero5 در روز دوشنبه ۱۹ سپتامبر داده‌اند. در عین حال GoPro کوچک‌ترین توجهی به شایعات نکرده و سعی دارد تا روز معرفی کارما دست خود را رو نکند. تنها علتی که می‌تواند شایعات را به واقعیت نزدیک کنند فاصله‌ دو ساله‌ای است که آمریکایی‌ها در تولید آخرین دوربین اکشن خود یعنی Hero4 انداخته‌اند. بر اساس خبرهای منتشر شده GoPro مطمئناً از این دو محصول جدید خود قبل از تعطیلات سال نوی میلادی رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این نیکلاس وولن مدیر این کمپانی اعلام کرده است که Hero5 جزو برنامه‌های ما در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ خواهد بود. با توجه به اینکه تقریباً سه ماه بیشتر تا آخر سال میلادی نمانده است و GoPro به غیر از Photokina رویداد مهمی را در پیش رو ندارد، احتمال رونمایی از Hero5 در این نمایشگاه بسیار افزایش یافته است.1462803718-32077-gopro-inc-setting-itself-up-for-hero-5-launch

 

اگر بخواهیم اخبار دست به دست شده بین سایت‌ها را جدی بگیریم Hero5 به یکی از کامل‌ترین و مجهزترین اکشن کمراها تبدیل خواهد شد. با توجه به اتصال پایدار به اینترنت، کاربران این دوربین می‌توانند تصاویر ضبط شده را به صورت آنلاین مخابره کرد؛ و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در واقع افزودن این قابلیت به Hero5 بر اساس استقبال روزافزون عموم مردم در به اشتراک گذاری تصاویر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، Hero5 احتمالاً قادر خواهد بود که تصاویر را با کیفیت 8K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند. در مقابل برای ثبت تصاویری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه کیفیتی معادل 4K را ارائه می‌دهد. البته برای دستیابی به سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه این دوربین می‌تواند ویدیویی را با رزولوشن ۱۰۸۰ رکورد کند.

اگرچه دوربین‌های سری قبل Hero بدون کیس مخصوص مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب نداشته‌اند ولی به نظر می‌رسد که Hero5 در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته باشد و بر اساس اخبار درز شده تا ۱۰ متر زیر آب نیز قادر به تحمل فشار آب و فیلم‌برداری خواهد بود.

علاوه بر این ویژگی‌ها، Hero5 احتمالاً به نمایشگر لمسی و درگاه USB مجهز خواهد بود که کار با این دوربین را بسیار راحت می‌کند. در هر صورت زمان زیادی تا معرفی این دوربین باقی نمانده است و احتمالا طی روزهای آینده همه مشخصات فنی و قابلیت‌های این اکشن کمرا برای عموم روشن خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.