دوربین اچ تی سی U11 بالاترین امتیاز را در dxomark کسب کرد

0 1,416

دوربین اچ تی سی U11 موفق به کسب بالاترین امتیاز در بررسی‌های سایت dxomark شد و جایگاهی را که گوگل پیکسل برای مدتی نسبتاً طولانی در اختیار داشت از آن خود کرد.

دوربین اچ تی سی U11 توانست به امتیاز ۹۰ دست پیدا کند که یک امتیاز از گوگل پیکسل بهتر است و در جایگاهی بالاتر از گوشی‌هایی مانند گلکسی S8، هواوی P10 و اچ تی سی 10 قرار گرفت.

بر اساس گفته‌های dxomark، اچ تی سی U11 در تمامی بخش‌ها دارای عملکردی قابل‌اعتماد و یکدست است و به‌خصوص در قسمت فوکوس و نور کم بهترین امتیازها را کسب می‌کند. این سایت سیستم فوکوس Dual Pixel اچ تی سی U11 را بهترین سیستم فوکوس در بین گوشی‌هایی که تست کرده‌اند دانسته و بیان می‌کند که این سیستم در تمامی شرایط عملکرد خوبی دارد.

اچ تی سی از لرزشگیر اپتیکال در U11 استفاده کرده است و با استفاده از آن قادر است چند عکس را ثبت کند و به‌صورت خودکار با هم ترکیب نماید. به‌این‌ترتیب نویز و خطاهای تصویری به حداقل می‌رسند. استفاده از سنسور سایز ۲٫۵۵/۱ اینچ و دیافراگم باز f/1.75 نیز تأثیر قابل توجهی در عملکرد عالی این دوربین داشته‌اند.

این دوربین در بخش فیلم‌برداری نیز عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست امتیازهای خوبی را کسب کند. به‌خصوص فوکوس کارآمد، لرزشگیر عالی و نویز کم این دوربین هنگام فیلم‌برداری نظر کارشناسان dxomark را جلب کردند و نهایتاً توانست در بخش ویدیو به امتیاز ۸۹ دست پیدا کند.

می‌توانید در جدول زیر امتیازهای کسب شده توسط دوربین اچ تی سی U11 را مشاهده کنید:

برای مقایسه بد نیست نگاهی هم به عملکرد نزدیک‌ترین رقبای این دوربین بیندازیم:

گلکسی S8:

گوگل پیکسل:

برای مطالعه‌ی گزارش کامل dxomark می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.