لوموگرافی سه مدل دوربین فیلمی یک‌بارمصرف را معرفی کرد

0 1,895

اگر فکر می‌کنید دوران ساخت دوربین‌های فیلمی یک‌بار‌مصرف به پایان رسیده است اشتباه می‌کنید! لوموگرافی به‌تازگی دوربین‌هایی با نام Simple Use یا استفاده‌ی ساده را در سه مدل مختلف معرفی کرد.

این دوربین‌ها در مدل‌های نگاتیو رنگی، سیاه‌وسفید و فیلم مخصوص LomoChrome Purple عرضه شده‌اند. هر سه دوربین دارای فلاش داخلی بوده و بر اساس ادعای لوموگرافی برای عکاسی از مهمانی‌ و عروسی‌ها ایده‌آل هستند. بر روی فلاش دو مدل نگاتیوی و LomoChrome سه تلق رنگی نصب شده است که می‌توان از آن‌ها برای کنترل رنگ عکس بهره گرفت.

این دوربین‌ها یک‌بارمصرف هستند، ولی اگر کمی ماجراجو باشید می‌توانید پس از تمام شدن فیلم‌های اصلی آن‌ها را خارج کنید و فیلم‌های جدیدی را جایگزین کنید. لوموگرافی می‌گوید این دوربین‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که یک‌بارمصرف باشند، ولی به هر حال راهنمایی را برای تعویض فیلم هم ارائه کرده‌اند.

فیلم‌های قرار گرفته در این دوربین‌ها دارای حساسیت ۴۰۰ هستند و می‌توان آن‌ها را در هر لابراتواری ظاهر کرد. هر سه دوربین با باتری AA کار می‌کنند و سرعت شاتر و دیافراگم آن‌ها بر روی اعداد ۱۲۰/۱ و F9 ثابت هستند. در حال حاضر این دوربین‌ها برای فروش به‌صورت تکی و سه‌تایی بر روی سایت لوموگرافی قرار گرفته‌اند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.