Oculus Rift از چهارشنبه قابل سفارش خواهد بود

0 1,296

واقعیت مجازی در چند سال گذشته به یکی از ارکان جدانشدنی رویداد CES بدل شده و علاقه‌مندان بسیاری از سرتاسر دنیا مشتاقانه انتظار رونمایی از محصولات جدید این حوزه را می‌کشند. یکی از برترین و یا شاید برترین شرکتی که در زمینه واقعیت مجازی در حال فعالیت است، شرکت Oculus است که سال گذشته به تملک فیسبوک درآمد.

Oculus-Rift-5-million-sales-Feature-Image

Oculus قرار است تا با معرفی هدست واقعیت مجازی Rift، تجربه بی‌نظیری را در حوزه تصویر به منصه ظهور بگذارد. اما فیسبوک مالک این شرکت در حاشیه مراسم CES امسال در شهر لاس‌وگاس عنوان کرده که از روز چهارشنبه امکان ثبت سفارش برای Oculus Rift وجود دارد. همچنین این شرکت اذعان داشته که مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه را روز چهارشنبه یعنی فردا منتشر خواهد کرد.

وعده داده شده بود که آکیلس ریفت قرار است در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما این شرکت از حداکثر تأخیری سه‌ ماهه برای این محصول سخن به میان آورده و ارائه آن در سه ماهه دوم سال جاری را به علاقه‌مندان Oculus Rift وعده داده است. آکیلس رقبایی دارد که احتمال می‌رود همگی در CES امسال حضور پر رنگی داشته باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به HTC Vive ساخت اچ‌تی‌سی و PlayStation VR ساخت سونی اشاره کرد.

oculus-rift-2

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.