لومیکس DMC-ZS60 پاناسونیک به نمایش گذاشته شد

0 1,995

شرکت پاناسونیک نیز مانند کانن به رونمایی از دوربین‌‌های کامپکت جدید خود یعنی سری لومیکس پرداخته است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

اولین دوربین معرفی شده توسط این شرکت ژاپنی دوربین کامپکت و سفری مدل Lumix DMC-ZS60 می‌باشد که البته در خارج از آمریکای شمالی با نام TZ80 شناخته می‌شود. دوربین جدید از همان طراحی و لنز نسخه پیشین بهره می‌برد. همچنین دارای یک حسگر MOS با رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل بوده و به پردازشگر تصویر Venus مجهز گشته است. از ویژگی‌های اصلی بهبودیافته در این دوربین باید به فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تر آن نسبت به ZS50 اشاره داشت.

4105327287

لنز این دوربین دارای فاصله کانونی معادل 720-24 میلی‌متر و حداکثر بازشدگی دیافراگم f.3.3-6.4 است. مانند نسخه پیشین، DMC-ZS60 نیز از سیستم لرزشگیر تصویر اپتیکال برخوردار است و هنگام رکورد ویدئوهای فول اچ‌دی می‌توان از سیستم لرزشگیر ۵ محوره هیبریدی آن بهره برد. این دوربین دارای یک نمایشگر لمسی سه اینچی از نوع ال‌سی‌دی بوده که دقت آن به ۱٫۲ میلیون نقطه می‌رسد.

DMC-ZS60 مطابق انتظار دارای قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K است و می‌تواند ویدئوهای با این رزولوشن را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت رساند. همچنین می‌توان عکس‌های هشت مگاپیکسلی را از دل ویدئوهای 4K رکورد شده‌ی این دوربین جدا کرد. درنهایت باید اشاره شود که ZS60 به وای‌فای داخلی و NFC مجهز است.

7805576589

دوربین جدید پاناسونیک قرار است در اواسط ماه مارس و با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.