DJI از درون جدیدی به نام Phantom 4 Advanced رونمایی کرد

0 1,363

DJI که یکی از سرشناس‌ترین سازندگان درون‌های شخصی در دنیا به‌حساب می‌آید مدل جدید دیگری را به سری Phantom 4 اضافه کرد. این پرنده جدید در کنار Phantom 4 Pro و Phantom 4 قرار می‌گیرد و Phantom 4 Advanced نام دارد.

پرنده Phantom 4 Advanced از یک دوربین با سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی و شاتر مکانیکی استفاده می‌کند. همچنین قادر است با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کند. قابلیت رکورد ویدیوهای 4K با دو فرمت H.264 با سرعت 60 فریم بر ثانیه و H.265 با سرعت 30 فریم بر ثانیه در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

به‌علاوه این پرنده جدید با قابلیت‌های پروازی که قبلاً در Phantom 4 دیده بودیم عرضه شده است. امکاناتی مانند Draw، ActiveTrack، TapFly، Gesture و Tripod از قابلیت‌های استاندارد آن هستند. همچنین به سیستم پرواز خودکار DJI نیز مجهز شده است. این سیستم از 5 سنسور بینایی، سیستم اجتناب از موانع در جلو، جی‌پی‌اس دوبانده و فاصله‌یاب مافوق صوت استفاده می‌کند.

پرنده Phantom 4 Advanced از کارت‌های حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و زمان پرواز آن به 30 دقیقه افزایش یافته است. همچنین یک مدل Advanced+ نیز عرضه شده است که کنترلر آن دارای یک صفحه‌نمایش یکپارچه‌ی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080P است.

با عرضه‌ی این مدل جدید، مدل اولیه‌ی Phantom 4 کم‌کم از خط تولید خارج خواهد شد و جای خود را به مدل‌های جدیدتر می‌دهد. البته DJI قول داده است که به پشتیبانی از پهپادهای قبلی ادامه دهد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.