اولین بک دیجیتال ۱۰۱ مگاپیکسلی آکروماتیک دنیا توسط فیزوان معرفی شد

0 1,409

کمپانی سرشناس فیزوان دقایقی پیش از اولین بک دیجیتال ۱۰۱ مگاپیکسلی آکروماتیک دنیا با نام IQ3 100MP Achromatic در شهر کپنهاگ دانمارک رونمایی کرد. در این بک دیجیتال آکروماتیک از هیچ فیلتر رنگی یا فیلتر مادون سرخ بهره گرفته نشده است و از این رو انتظار می‌رود که تصاویری با شارپنس خارق‌العاده را در کنار حساسیت بسیار بالا ارائه دهد. این بک قابلیت اتصال به دوربین IQ3 XF فیزوان را داشته و علاوه بر آن می‌توان برای سایر دوربین‌های مدیوم فرمت سازگار نیز از آن‌ بهره گرفت. در طراحی این بک از حسگر جدیدی از نوع CMOS استفاده شده و بدون شک یکی از برترین انتخاب‌‌ها برای علاقه‌مندان به عکاسی بلک‌ اند وایت خواهد بود.

لازم به اشاره است که IQ3 100MP Achromatic قادر است حساسیت ایزوی ۵۱۲۰۰ را ارائه دهد که بالاترین میزان حساسیت نوری در میان تمام بک‌های دیجیتال مدیوم فرمت معرفی شده تا به این تاریخ بشمار می‌رود. کمپانی Phase One این بک را انتخابی ایده آل برای علاقه‌مندان به عکاسی Fine Art، منظره، پرتره و معماری می‌داند. برای اطلاع بیشتر باید عنوان شود که بک دیجیتال IQ3 100MP Achromatic فیزوان از یک شاتر الکترونیکی برخوردار بوده و امکان نوردهی طولانی مدت تا حداکثر ۶۰ دقیقه را فراهم می‌آورد. همچنین به فناوری ارتباطی WiFi و درگاه خروجی HDMI نیز مجهز است.

امکان ثبت سفارش برای این بک دیجیتال منحصربه‌فرد از هم‌اکنون در تعداد بسیار محدود وجود دارد و ارسال سفارشات نیز از اوایل آگوست آغاز خواهد شد. همچنین قیمت این محصول نیز ۴۹۹۹۰ دلار از جانب فیزوان اعلام گردیده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.