فلاش تریگر جدید از فوتیکس

0 1,075

در کنار بسیاری از فن‌آوری‌ها و تجهیزات ارائه‌شده در نمایشگاه فوتوکینا، شرکت فوتیکس نیز فلاش تریگر جدیدی را معرفی کرده است. برای عکاسانی که از فلاش در عکاسی بسیار استفاده می‌کنند، این فلاش تریگر جدید امکانات جدید و اغواکننده‌ای را عرضه می‌کند. مشخصات این تریگر جدید را در ادامه پست بخوانید.

OdinII

فلاش تریگر Phottix Odin II TTL  امکان پشتیبانی از پنج گروه A‏، B، C، D و E را دارد. فرکانس ارتباطی ۴ / ۲ گیگاهرتز بوده و می‌تواند تا ۱۰۰ متر را پوشش دهد. تعداد کانال‌بندی‌ها می‌تواند تا ۳۲ کانال افزایش یابد. ابزار جدیدی که در این تریگر در دسترس است، امکان فعال‌سازی کانال‌های با کد دیجیتال ۴ رقمی است. بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران تریگر شدن ناخواسته فلاش‌های خود باشید. هراندازه کم که نزدیک تریگر‌های دیگران باشید، تا وقتی این کد ۴ رقمی را وارد نکنید، فلاش‌های شما تریگر نخواهند شد.

مشخصات تریگر فوتیکس در مقایسه با نمونه قبلی نه تنها از لحاظ نرم‌‌افزاری بلکه به صورت سخت‌افزاری نیز تغییر کرده است. بر روی تریگر از دکمه چرخنده‌ای برای کنترل توان فلاش استفاده‌شده است. همچنین دکمه مشخصی برای کنترل گروه‌ها نیز تعبیه‌شده است. امکان کنترل دستی توان فلاش از ۱ / ۱ تا ۲۵۶ /۱‏‎، کنترل زوم فلاش، قابلیت هم‌زمان‌سازی تا سرعت ۸۰۰۰ / ۱ ثانیه، هم‌زمان‌سازی پرده عقبی و نور یاری‌رسان برای فوکوس خودکار از مشخصات جدید این تریگر هستند. تریگر جدید فوتیکس با Indra 500 TTL، میتروس پلاس، Odin، Strato II و Atlas II سازگار است.

تریگر Odin II TTL دارای درگاه USB برای ارتقاء بستر نرم‌افزاری است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.