آغاز پیش‌فروش پهپاد جدید PowerVision با نام PowerEye

1 1,720

شرکت PowerVision رسماً شروع پیش‌فروش جهانی پهپاد فیلمبرداری حرفه‌ای خود با نام PowerEye Professional-Grade را اعلام کرد.

این پهپاد از قابلیت Dual Viewing پشتیبانی می‌کند که از طریق آن دو جریان تصویری همزمان – یکی برای دیدن سوژه (SMV) و دیگری برای دید اول‌شخص (FPV) – مهیا می‌شود. این قابلیت با اضافه‌کردن یک دوربین به دماغه‌ی پهپاد علاوه بر دوربین اصلی همراه گیمبال امکان‌پذیر ‌شده‌است. پهپاد PowerEye همچنین از فناوری تشخیص اشیای این شرکت (Object Detection) نیز بهره می‌برد.

این پهپاد در دو نسخه PowerEye Professional و ‍PowerEye Thermal ارائه می‌شود. نسخه‌ی Professional دارای دوربینی 16 مگاپیکسلی با سنسور سایز Micro 4/3 و قابلیت فیلمبرداری 4K است که از عکاسی با فرمت خام DNG پشتیبانی می‌کند و دارای لنز  Lumix G 14mm f/2.5 ASPH پاناسونیک است. نسخه‌ی Thermal دارای دوربینی با دو سنسور و لنز مجزا برای فیلمبرداری با نور طبیعی و حرارتی (thermal) است. کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن PowerEye App بین این دو سنسور و لنز یکی را انتخاب کند.

در کل این پهپاد به همراه باتری و پره‌هایش 3.9 کیلوگرم وزن دارد و در طراحی آن برای فرود و پرواز چهار پایه‌ی نگه‌دارنده قرارداده‌شده است. پایه‌ها و پره‌های این پرنده نیز قابلیت تاشو بودن را دارند و در حالت تاشو ابعاد این پهپاد 34x28x29 سانتی‌متر است. طبق ادعای این شرکت، با هر بار شارژ، باتری این پرنده می‌تواند انرژی لازم برای پرواز 29.5 دقیقه‌ای را تأمین‌کند که 10 دقیقه بیشتر از مدت زمان پرواز با DJI Inspire 1 است. حداکثر فاصله‌ی پهپاد تا کنترل از راه دور تا 5.1 کیلومتر اعلام شده و این پهپاد می‌تواند تا وزن 3 کیلوگرم بار اضافی (تجهیزات اضافه‌شده) را هم تحمل کند. مشخصات کامل این پهپاد را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

قیمت پیش‌فروش پهپاد PowerEye مبلغ 3988 دلار اعلام شده که شامل دوربین پاناسونیک، ایستگاه برای پرواز و فرود، باتری و شارژر، پره‌‌ها به همراه یک پره‌ی اضافی، یک چمدان حمل دارای چرخ، کنترل از راه دور به همراه یک کنترل از راه دور اضافی فقط برای کسانی که این پهپاد را در پیش‌فروش بخرند می‌شود. قیمت و نحوه‌ی فروش نسخه‌ی Thermal این پهپاد هنوز اعلام نشده‌است.

1 نظر
  1. تراب شکریان می‌گوید

    اسلام وصبح بخیر لطف کنید قیمت دقیقش روبفرستید متشکرم شکریان

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.