Profoto D2 معرفی شد؛ سریعترین فلاش TTL دنیا

0 1,261

کمپانی مطرح Profoto که در زمینه ساخت فلاش و تجهیزات مرتبط یکی از بهترین‌ها در نوع خود بشمار می‌رود٬ ساعاتی پیش از جدیدترین محصول خود با نام Profoto D2 رونمایی کرد که به زعم این شرکت «سریع‌ترین فلاش TTL» دنیا می‌باشد چرا که قادر است تا ۲۰ بار در هر ثانیه فلاش بزند.d2-1

لازم به اشاره است که این فلاش در دو مدل ۵۰۰ و ۱۰۰۰ ژول به بازار عرضه خواهد شد و علاوه بر این٬ از هر مدل٬ یک کیت متشکل از دو فلاش نیز قابل سفارش است. هر دو فلاش از قابلیت High Speed Sync پشتیبانی کرده و تا حداکثر سرعت ۱/۸۰۰۰ ثانیه با شاتر سینک خواهند شد. سرعت بسیار بالا و مدت‌زمان تابش نور ۱/۶۳۰۰۰ ثانیه‌ای D2 این امکان را فراهم آورده تا سوژه‌های متحرک را به خوبی در تصاویر خود فریز و ثابت کرد.

d2

این شرکت مطرح در مورد جدیدترین محصول خود اینگونه می‌گوید که سعی در بازتعریف معنی سرعت در فلاش‌های استودیویی داشته‌ و D2 آمده است تا انتظارات عکاسان از فلاش‌ها را به حداکثر برساند. از دیگر ویژگی‌های این فلاش قدرتمند می‌توان به برخورداری از گیرنده رادیویی داخلی AirTTL اشاره داشت. همچنین می‌توان توسط ریموت اختیاری شرکت Profoto برخی از تنظیمات فلاش را از راه دور در دست گرفت. Profoto D2 با بیش از ۱۲۰ ابزار شکل‌دهنده نور سازگار است و از یک نمایشگر رزولوشن بالا بهره می‌برد که انجام تنظیمات مختلف را به امری آسان و لذت‌بخش بدل می‌کند. وجود یک رفلکتور داخلی نیز در D2 سبب شده تا نور خروجی فلاش افزایش یافته و انحراف نور به حداقل میزان ممکن برسد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.