کیف فلاش با امکان تبدیل به رفلکتور

0 1,353

lumoprolightswitch

شکل‌دهنده‌های نور یک سری از تجهیزات بسیار مهم برای عکاسی با نورهای مصنوعی هستند. خصوصا اینکه فلاش‌های روی دوربینی در صورت تابش مستقیم سایه‌های شدیدی ایجاد می‌کنند و اغلب عکاسان ترجیح می‌دهند با تجهیزات جانبی، سایه‌های ایجاد شده از فلاش‌ها را تعدیل کنند. شرکت LumoPro یکی از سازندگان محصولات جانبی عکاسی است، که هر از چندگاهی تجهیزات خلاقانه‌ جالبی را وارد بازار می‌کند. این شرکت به تازگی یک کیف مخصوص فلاش‌های اکسترنال به نام LightSwitch را معرفی کرده که می‌تواند تبدیل به چند Light Modifier (شکل دهنده نور) شود. زیپ‌های این کیف زیپ‌دار می‌تواند به سه تکه تبدیل شده و به عنوان شکل‌دهنده نور روی خود فلاش بسته شوند.

threepieces

پنل جلویی و پنل پشتی این کیف به ترتیب به یک Bounce Card (صفحه بازتابی) یا یک Shade Card (صفحه ایجاد کننده سایه) و یک رفلکتور تبدیل شوند. به این ترتیب شما می‌توانید هم نور را ملایم‌تر کنید و بازتاب دهید و هم جلوی تابش نورهای اضافی را بگیرید.

threeforms

ظاهرا این کیف به گونه‌ای طراحی شده که اغلب فلاش‌های روی دوربینی موجود در بازار در آن جای می‌گیرند و قیمت آن در بازار جهانی 30 دلار است. اگر قیمت این محصول برایتان مناسب نیست یا به کیف فلاش احتیاج ندارید، می‌توانید از شکل‌دهنده‌های نور شرکت‌های دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال Bounce Card شرکت فوتیکس با یک چهارم قیمت LightSwitch دو تکه از این سه تکه را در یک محصول جای داده است و می‌تواند در کیف دوربین‌تان جای بگیرد.

phottix-snoot-bounce-card-flash-strap-set-(1)

تفاوت نور و سایه‌ها با این محصولات جانبی در عکاسی پرتره و عکاسی ماکرو بسیار چشمگیر است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.