چه انتظاراتی از سامسونگ در IFA 2016 داریم؟

0 1,460

سامسونگ با رونمایی از Galaxy Note7 تا حدی دست خود را برای امسال رو کرده است اما این دلیل نمی‌شود که شرکت کره‌ای سناریویی برای IFA 2016 ننوشته باشد. از مهم‌ترین محصولاتی که تمامی نگاه ها به معرفی آن متمرکز است ساعت هوشمند Gear S3 می باشد که تقریبا می‌توان مطمئن بود سامسونگ از آن  به عنوان یکی از محصولات اصلی خود رونمایی خواهد کرد. با هشتگ #PixelIFA2016 همراه ما باشید.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ سر و صدای زیادی را در رسانه‌ها به پا کرده است. توئیت خود شرکت سامسونگ، “a timely innovation” و حدس و گمان‌های دست به دست چرخیده بین سایت‌ها درباره این ساعت، همه بر این موضوع تاکید دارند که شگفتی بزرگی در راه است.. اما این همه ماجرا نیست و به لطف پستی که سامسونگ روی وب‌سایت کلمبیایی خود منتشر کرده می‌توان به یقین گفت که  Galaxy Tab S3 در ماه آینده به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد. این تبلت ساختاری شبیه برادر بزرگتر خود یعنی Galaxy Tab S2 دارد با این تفاوت که امکانات و ویژگی های بیشتری به آن اضافه شده است. با وجود اینکه سامسونگ هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه این محصول کی و کجا معرفی می‌شود، منتشر نکرده‌است، می‌توان حدس زد که Galaxy Tab S3 از بازیگران اصلی سامسونگ در IFA 2106  باشد. زیرا سامسونگ هیچ رویدادی را برای ارائه این محصول در ماه سپتامبر پیش رو ندارد.

gear s3

از دیگر غافلگیری‌هایی که سامسونگ برای مخاطبان خود در نظر گرفته رونمایی از نسل جدید نمایشگرهای خمیده (انحنا دار) سری Quantom Dot می‌باشد که به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است. این سری جدید شامل مدل CFG70 در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی و همچنین، مدل CF791 در اندازه‌ی ۳۴ اینچی خواهد بود. آن گونه که سامسونگ ادعا کرده این مانیتورها تحت آزمایشات وسیعی قرار گرفته تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. علاوه بر این تنظیمات مختلفی در اختیار گیمرها قرار گرفته است تا با شخصی‌سازی به تصویر مطلوب و موردعلاقه خود برسند. به گفته سخنگوی این شرکت کره‌ای، این محصول تمام توقعاتی که گیمرها از یک ماینیتور دارند را برآورده خواهد کرد و حتی امکاناتی فراتر از انتظار را در اختیارشان قرار می‌دهد. مدل CFG70 به عنوان محصولی مولتی سنسور شناخته می‌شود. این مانیتور خمیدگی 1800R دارد که با همکاری LEDها با سیستم صوتی، شریطی را فراهم کرده است که گیمر فضایی کاملا نزدیک به واقعیت را تجربه کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.