سونی از سریع‌ترین کارت حافظه‌ی SD رونمایی کرد

0 1,241

کارت‌های حافظه‌ی SD نمی‌توانند به سرعت کارت‌های حافظه‌ی CFast 2.0 و XQD دست پیدا کنند، ولی این موضوع جلوی سونی را برای توسعه‌ی کارت‌های SD فوق‌العاده سریع نگرفته است و این کمپانی به تازگی از سریع‌ترین کارت حافظه‌ی SD از سری SF-G رونمایی کرد.

کارت‌های حافظه‌ی SF-G در سایزهای ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شوند و سرعت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. در واقع این کارت‌های حافظه‌ی کوچک می‌توانند به سرعت خواندن و نوشتن ۳۰۰ و ۲۹۹ مگابایت بر ثانیه دست پیدا کنند. تا زمانی که دوربین شما UHS-II را پشتیبانی کند، می‌توانید از سرعت‌های فوق‌العاده‌ی این کارت‌ها برای عکاسی پیاپی و فیلم‌برداری 4K استفاده کنید.

به‌علاوه این کارت‌ها ضدآب و ضدشوک بوده و در مقابل حرارت و X-Ray نیز مقاوم هستند. بااین‌حال درصورتی‌که برخی از عکس‌هایتان از بین بروند، این کارت‌ها با نرم‌افزار File rescue سازگار هستند تا بتوانید آن‌ها را بازیابی کنید.

در نهایت، در کنار این کارت‌های SF-G، سونی یک کارت‌خوان را نیز معرفی کرده است که با سرعت‌های بالای این کارت‌ها سازگار است. این کارت‌خوان به نام MRW-S1 با این کارت‌ها و با استاندارد USB3.1 سازگاری دارد و به‌مراتب از کارت‌خوان لپ‌تاپ سریع‌تر خواهد بود.

هنوز هیچ قیمتی به‌صورت رسمی برای این کارت‌های حافظه و کارت‌خوان اعلام نشده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.