دوربین وای‌فای Oco2 با قیمت ۱۴۹ دلار

0 1,382

فناوری وای‌فای یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین فناوری‌های ارتباطی بشمار می‌رود که تقریباً همه افراد به نوعی از آن بهره می‌برند. این فناوری دیوایس‌های مختلف را به هم متصل کرده و پایه و اساس اینترنت اشیا نیز محسوب می‌شود. میلیون‌ها محصول از سال‌های گذشته به این فناوری مجهز گشته و برخی دیوایس‌ها تنها به لطف ویژگی‌های وای‌فای، رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

یکی از محصولاتی که می‌تواند کاربرد بسیار خوبی از قابلیت‌های وای‌فای را به نمایش بگذارد، دوربین‌های امنیتی بی‌سیم هستند. انواع مختلفی از این دوربین‌ها در بازار وجود دارند که در ازای مبالغ مختلف امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در نمایشگاه CES امسال شرکت Oco نمونه‌ای از دوربین‌های امنیتی بی‌سیم را با نام Oco2 معرفی کرده که از طراحی مدرنی بهره می‌برد و امکانات درخور توجهی را با خود به همراه دارد. قیمت این دوربین ۱۴۹ دلار اعلام گردیده که در مقایسه با نمونه مشابه برند Nest در حدود ۲۶ دلار ارزان‌تر است. Oco2 از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌تواند با پرداخت حق اشتراک ماهیانه، ویدئوهای خود را مستقیماً بر روی فضای ابری تخصیص داده‌شده آپلود کنند.

دوربین امنیتی Oco2 از درگاه میکرو SD نیز برخوردار است که به کاربران امکان ذخیره مستقیم ویدئوهای رکورد شده را می‌دهد. باید اشاره شود که دوربین فوق به میکروفون و بلندگو مجهز بوده که کاربردهای متنوعی را در اختیار قرار می‌دهد. همچنین Oco2 دارای قابلیت دید در شب نیز می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دوربین، حساسیت آن به حرکت سوژه است که با فعال کردن این گزینه، دوربین با زنگ هشدار خود کاربر را از این موضوع آگاه ساخته و سریعاً پیغامی را به گوشی وی ارسال می‌کند. اپلیکیشن اختصاصی این شرکت برای دوربین Oco2 بر روی هر دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و Ios قابل نصب بوده و قرار است در فصل بهار و با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار راه پیدا کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.