کتاب عکاسی معماری دیجیتال

  • تکنیک‌های حرفه‌ای برای عکاسی از فضاهای داخلی و خارجی
  • نویسنده: نورمن مک گراث
  • مترجم: هاشم جوادزاده
  • ناشر: ترانه
ادامه مطلبShow less
61,903 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9797
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کتاب «عکاسی معماری دیجیتال، تکنیک‌های حرفه‌ای برای عکاسی از فضاهای داخلی و خارجی» اثر نورمن مک گراث، از مشاهیر عکاسی معماری است که در شهر لندن متولد شده است. این کتاب در سال ۲۰۰۹ به زبان اصلی چاپ گردید و در سال ۱۳۹۳ توسط آقای هاشم جوادزاده از هنرمندان صاحب‌نام هنرهای تجسمی و عکاسی حرفه‌ای، به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

بر اساس دیباچه‌ای که مترجم در این کتاب آورده است، نورمن مک گراث که با معروف‌ترین معماران و مهندسان آمریکا کار کرده، در کتاب قبلیش با عنوان «عکاسی معماری» با دریافت روح معماری و با تسلطی که بر تکنیک‌های عکاسی داشته است، اطلاعات فنی خود را درزمینه‌ی عکاسی معماری با زبانی ساده و بی‌پیرایه در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه گذاشته است. وی در سالهای کهولت سن خود با هدف کامل‌تر کردن کارش، کتاب حاضر را درزمینه‌ی عکاسی معماری دیجیتال نوشت. وی در این کتاب علیرغم اینکه هنوز دل‌بسته‌ی نگاتیو است به مقایسه‌ی عکاسی دیجیتال با عکاسی فیلم پرداخته و شرح مبسوطی از عکس‌های دیجیتال خود را نیز همراه با اطلاعات ارزشمندی از مباحث تئوریک و فنی عکاسی معماری، آورده است.

از اصول و نکاتی که خواننده می‌تواند با خواندن این کتاب دریابد، درکی زیبایی‌شناختی از معماری و هنر عکاسی در این حوزه است. مسلم است تماشای یک بنا از دریچه‌ی لنز یک عکاس حرفه‌ای معماری می‌تواند دیدی بسیار متفاوت به مخاطب ببخشد. یکی از اهداف به وجود آمدن یک شاخه‌ی هنری در عکاسی با عنوان «عکاسی معماری»، می‌تواند کشف نگاه و خلق زاویه‌ی دیدی متفاوت به یک بنا باشد. کتاب حاضر فرصتی برای درس گرفتن از تجربه‌ی نمایش هویتی نو از یک سازه است که می‌توان این هویت را در ورای منظور معمار به بیننده شناساند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9797
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
5,628 تومان

کتابی با مثال‌های گوناگون و مطالب متنوع درباره‌ی کادربندی در عکاسی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم