کیت تمیزکننده دوربین و لنز Green Clean مدل CS-1500

نام تجاری:
  • کیت کامل و چندمنظوره
  • آنتی استاتیک
  • حمل آسان و کیفیت ساخت بالا
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8369
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

به همراه داشتن یک کیت تنظیف یکی از ملزومات تمام دارندگان دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، خصوصاً کاربران دوربین‌های دارای امکان تعویض لنز است. کیت تمیزکننده دوربین و لنز Green Clean مدل CS-1500 یک کیت بسیار کامل برای تمیز کردن لنز و بدنه است.

این کیت دارای یک دمنده است که حجم مناسبی از هوا را با فشار موردنیاز برای دفع ریزترین گردوغبار روی لنز و بدنه دوربین و دیگر لوازم الکترونیک است. یک اسپری و دستمال مخصوص در این کیت قرار دارد که برای پاک‌سازی کامل بدنه و عدسی از هر نوع لکه و گردوغبار کاربرد دارد.

قلم‌موی موجود در این کیت نیز امکان پاک‌سازی نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت‌تر از را در اختیار کاربر می‌گذارد. برای تمیز کردن نقاط حساسی همچون عدسی لنز و یا آینه و حس‌گر دوربین‌های DSLR تمیز کردن آن‌ها به‌صورت غیرمستقیم و با دمیدن هوا اولویت دارد. این کار می‌تواند به‌راحتی گردوغبار جذب‌شده روی سطح آینه و سنسور را که در هنگام تعویض لنز به داخل بدنه دوربین نفوذ کرده است را از آن خارج کند.

دستمال موجود در این کیت نیز از نوع کاملاً استاندارد و لطیف می‌باشد و دستمال و اسپری موجود در کیت CS-1500 دارای خاصیت ضد الکتریسیته ساکن هستند که جذب گردوغبار روی سطح دستمال را ناممکن می‌سازد. طریقه‌ی استفاده از این دستمال و اسپری به‌این‌ترتیب است که باید ابتدا محلول را روی دستمال اسپری کرد و سپس سطح موردنظر را با دستمال مرطوب شده پاک کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
8369
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظر
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
این محصول خیلی با کیفیت هستش، من قبلا با مارک ونگارد کار کردن خیلی بی کیفیت بود\nمثلا این محصول برسش واقعا موی طبیعی هستش چون وقتی یک تیکه ازش رو کندم و آتیش زدم اولا این که مثل موی بدن کز کرد و دوم این که مثل نوع پلاستیکیش گلوله نشد و اصلا مثل برند ونگارد چرب نیست و غبار رو به خوبی از روی محل مورد نظر می بره، از همه مهمتر این که میشه شستش.\nپوآرش هم قوی و خوبه\nدستمالش بزرگه و کیفیت مناسبی داره\nمایع پاک کنندش هم کیفیت بدی نداره\nبنظرم اون گوش پاک کن هایی که تو جعبش گذاشتن با توجه به نوشته ای که روی بسته بندیش خورده به عنوان travel safe(سفر امن) قابل توجیه و این بسته رو برای کسی که یک تمیز کننده عمومی با کیفیت می خواد گزینه مناسبی می کنه.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
430,000 تومان

فیلتر UV برای دفع تشعشعات فرابنفش – کیفیت عالی – دهنه‌ی 52میلی‌متر

فیلتر پولاریزه برای جلوگیری از تابش برخی زوایای نور به حسگر، مناسب برای عکاسی طبیعت و عکاسی شهری – دهنه‌ی 52میلی‌متر

2,000,000 تومان

کارت حافظه‌ی CF حرفه‌ای با کارکرد عالی، سرعت MB/s 120، برای استفاده در دوربین‌های اس‌ال‌آر و دوربین‌های فیلم‌برداری – حجم 32 گیگابایتی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم