دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-FZ300

نام تجاری:
  • حسگر MOS با رزولوشن ۱۲.۱ مگاپیکسل
  • لنز لایکا با قابلیت 24x زوم اپتیکال
  • فاصله کانونی معادل 25-600 میلی‌متر
  • صفحه‌نمایش ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه
  • منظره‌یاب الکترونیکی ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای
  • قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K UHD و فریم ریت 30fps
  • لرزشگیر داخلی ۵ محوره هیبریدی
  • مجهز به وای‌فای داخلی
  • تصویربرداری پی‌درپی تا سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18045
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

Z300 از سری دوربین‌های کامپکت لومیکس پاناسونیک است که با توجه به قابلیت فیلم برداری 4K، برخورداری از لنز زوم لایکا و یک لرزشگیر ۵ محوره می‌توان آن را در بین پیشرفته‌ترین دوربین‌های کامپکت قرار داد. این دوربین دیجیتال محصولی از پاناسونیک است و با بهره‌گیری از یک حسگر MOS ۱۲.۱مگاپیکسلی در ابعاد ۱/۲.۳ اینچ و با حساسیت بالا تصاویر را با کیفیتی مطلوب و وضوحی بالا به ثبت می‌رساند. به علاوه پاناسونیک عملکرد این دوربین را در شرایط نوری مختلف بهبود داده است و در نتیجه آن ثبت تصاویر با نویز کم و شارپنس بالا در محیط‌های کم‌نور و با حداکثر ایزوی ۶۴۰۰ ممکن شده است. با کنار هم قرار گرفتن این سنسور و پردازشگر قدرتمند ونوس، می‌توان تصاویر را به صورت پی‌در‌پی و با سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه به ثبت رساند، به علاوه در فیلم‌برداری نیز می‌توان فیلمی را با رزولوشن بالای 4k UHD و با فریم‌ریت 30p رکورد کرد.

از نکات قابل‌توجه این دوربین به کار‌گیری یک لنز زوم 24x می‌باشدکه توسط لایکا ساخته شده و فاصله کانونی معادل آن در دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری برابر با 25-600 میلی‌متر‌ می‌باشد و ثبت تصاویر را در زاویه‌ دید‌های مختلف از واید تا سوپرتله، ممکن کرده است. حداقل بازشدگی دیافراگم این لنز بسته به فاصله کانونی لنز برابر  F2.8 است و در شرایط نوری ضعیف می‌توان با روشنایی مطلوبی به فیلم برداری یا عکاسی پرداخت.

با توجه به اینکه هنگام فیلم‌برداری یا عکاسی با یک لنز تله، کوچک‌ترین لرزش دوربین می‌تواند تأثیری بسیار اغراق شده‌ای بر ویدئوی نهایی بگذارد، FZ300 از یک لرزشگیر هیبریدی ۵ محوره بهره می‌برد که هم به صورت دیجیتالی و اپتیکی در ۵ محور مختلف تأثیر لرزش و تکان‌های دست و یا دوربین را هنگام فیلم برداری به حداقل میزان ممکن می‌رساند.

بدنه دوربین FZ300 کاملا جمع و جور و بر اساس اصول ارگونومی ساخته شده است تا بتوان آن را به راحتی در دست گرفت و هنگام کار با دوربین کمترین احساس خستگی به دست منتقل نشود. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی آن که رزولوشنی معادل ۱.۰۴ میلیون نقطه دارد اشاره کرد. این منظره‌یاب ۳ اینچی تصویر را با دقت رنگی بالایی در معرض مشاهده قرار می‌دهد و توسط آن می‌توان به صورت دقیق به ترکیب‌بندی دلخواه خود در تصویر رسید. در کنار این نمایشگر دوربین FZ300 به یک منظره‌یاب الکترونیکی ۰.۳۹ اینچی نیز مجهز است که رزولوشنی ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای دارد و توسط آن می‌توان با دقت بالایی به کادربندی پرداخت.

Post Focus

پست فوکوس یک قابلیت جالب و اختصاصی از پاناسونیک است که با استفاده از آن می‌توان اول عکس گرفت و بعد در مرحله ادیت عکس انتخاب کرد که فوکوس در کدام قسمت از کادر باشد. دوربین‌های GH5، FZ300، TZ80 و TZ110 از این قابلیت برخوردار هستند. در واقع دوربین‌های پاناسونیک در این حالت خیلی سریع در فواصل مختلف فوکوس کرده و چند فریم پشت سرهم عکس گرفته شده و عکس‌ها در هم ادغام می‌شوند. این ویژگی در عکاسی ماکرو بسیار با ارزش است چرا که در فواصل کم لنز نسبت به سوژه عمق میدان کم می‌شود و نمی‌توان کل سوژه را در فوکوس قرار داد. با استفاده از قابلیت پست فوکوس می‌توان بعد از گرفتن عکس بر روی چند نقطه به صورت هم‌زمان فوکوس کرد و در فواصل مختلف، عکسی واضح داشت.

جهت انتقال تصاویر به صورت وایرلس و همچنین کنترل دوربین از طریق گوشی‌های هوشمند، یک Wi-Fi داخلی به همراه قابلیت اتصال NFC در نظر گرفته شده است. به علاوه امکان اتصال دوربین به دستگاه‌های جانبی از طریق بلوتوث نیز ممکن است. به طور مثال با استفاده از اپلیکیشن Panasonic Image می‌توان تصاویر ثبت شده با دوربین را مستقیما به موبایل منتقل کرد و آن‌ها را در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشت.

نمونه عکس‌های دوربین FZ300

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18045
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم