دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D - بدنه

نام تجاری:
  • سنسور ۲۴ مگاپیکسلیاز نوع CMOS قطع APS-C
  • پردازشگر تصویر DIGIC4+
  • نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۰ هزار نقطه
  • فیلم‌برداری Full HD با فریم‌ریت 30fps
  • ۹نقطه فوکوس خودکار شامل یک نقطه کراس
  • حساسیت تا حداکثر 12800 ISO
  • عکاسی پی‌در‌پر تا ۳ فریم بر ثانیه
  • مجهز به WiFi و  NFC
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+597,000 تومان محصول)
مرجع:
17963
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سری دوربین‌های چهاررقمی کانن، اقتصادی‌ترین دوربین‌های سری DSLR این شرکت به شمار می‌آیند که برای شروع عکاسی گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.  دوربین کانن 1300D جدیدترین مدل از این سری دوربین‌ها است که به عنوان مدل جدیدتر دوربین Canon 1300D ارائه شده است. این دوربین‌ها علی‌رغم اینکه قابلیت تعویض لنز را دارند بسیار کوچک و کامپکت ساخته می‌شوند و دارای امکانات خوبی برای عکاسان تازه‌کار هستند. این دوربین قابلیت تعویض لنز و استفاده از تمامی لنز‌های سری EF و EF-S  کانن را دارد. مهم‌ترین تغیراتی که در این دوربین نسبت به نونه قبلی خود 1300D صورت گرفته می‌توان به کاهش وزن بدنه و افزایش تفکیک‌پذیری سنسور اشاره کرد.

امکانات سخت‌افزاری

دوربین Canon EOS 2000D یک DSLR با حسگر APS-C CMOS با رزولوشن24MP  و پردازنده DIGIC 4+ است و کیفیت بسیار خوبی در نور کم ارائه می‌کند. حساسیت این دوربین می‌تواند بین ایزوی۱۰۰ تا ۶۴۰۰تغییر کند و در حالت تقویت‌شده نیز می‌تواند برای عکاسی در نور خیلی کم، حساسیت ایزو را تا  ۱۲۸۰۰ نیز افزایش داد.

استفاده از پردازنده Digic 4+در دوربین 2000Dاین امکان را فراهم می‌کند که با رزولوشن کامل، با سرعت ۳ فریم بر ثانیه به صوت Rawعکس‌برداری و با رزولوشن Full HD و فریم‌ریت 30 FPSفیلم‌برداری کرد. عکس‌برداری با فرمت JPEG روی حالت پی‌درپی محدودیتی ندارد و تا زمانی که حافظه دوربین پر شود ادامه می‌یابد، اما در صورت استفاده از فرمت خام، این تعداد به شش فریم پی‌درپی محدود می‌شود.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز در این دوربین ۹ نقطه‌ای است که نقطه وسطی آن از نوع کراس یا ضربدری می‌باشد. نقاط کراس در هنگام فوکوس دقت و عملکرد بالاتری نسبت به نقاط عادی دارند. همچنین هنگام عکاسی و فیلم‌برداری در حالت LiveView می‌توانید از قابلیت فوکوس تشخیص کنتراست نیز استفاده کنید در این حالت در شرایط نوری مناسب می‌توان با دقت بیشتری بر روی سوزه فوکوس کرد.

نمایشگر ۹۲۰ هزار نقطه‌ای و  WiFi

نمایشگر این دوربین ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۰٬۰۰۰نقطه، تصویری شفاف و روشن را نمایش می‌دهد. یک منظره‌یاب نوری منشوری با پوشش ۹۵% نیز روی این دوربین قرار دارد که تصویری واضح و با تفکیک‌پذیری بالا، خصوصاً در نور زیاد را نشان می‌دهد.

دوربین2000D  برای دومین بار در این سری دوربین‌ها به امکانات بی‌سیم WiFi و NFC مجهز شده است که امکان اتصال آن به تبلت‌ها و تلفن‌های همراه دارای WiFi را فراهم می‌کند. با این قابلیت می‌توانید با استفاده از برنامه مخصوص تجهیزات همراه، از امکان انتقال سریع عکس‌ها به فضای اینترنت، کنترل از راه دور دوربین و امکان اتصال به حافظه‌های جانبی ذخیره‌سازی اطلاعات، مانند Canon Connect Station CS100  نیز برخوردار شوید.

امکانات متنوع برای تازه‌کار‌ها

وضعیت عکس‌برداری Scene Intelligent در این دوربین می‌تواند با تشخیص هوشمند صحنه، تنظیمات صحیح دوربین را برای هر موقعیتی تشخیص و تغییر دهد. ضمناً از آنجا که این دوربین برای افراد تازه‌کار طراحی شده است، یک امکان نرم‌افزاری در این دوربین طراحی شده است که می‌تواند توضیحات کوتاهی از هر یک از قابلیت‌ها و وضعیت‌هایی که در منوی دوربین انتخاب می‌شود را به کاربر نشان دهد.

حالت‌هایBasic+   و  Creative Auto در این دوربین مخصوص تازه‌کارها طراحی شده تا در عین سادگی، خلاقیت هنری آنها را افزایش دهد. همچنین یک ‌سری فیلتر‌های نرم‌افزاری برای استفاده روی عکس‌ها در این دوربین طراحی شده است که می‌توانید جلوه‌هایی مانند عکس‌های تیلت شیفت، فیش‌آی، تصاویر مینیاتوری و غیره را در داخل خود دوربین روی عکس‌ها ایجاد کنید.

در این دوربین قابلیتی به نام Video Snapshot وجود دارد که به کاربر امکان می‌دهد ویدئو‌های کوتاه ۲، ۴، یا ۸ ثانیه‌ای را ثبت کرده و نهایتاً آنها را در داخل خود دوربین به صورت پیوسته به یکدیگر پیوند دهد و یک فایل یکپارچه را ذخیره کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17963
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
in bhtre ya 250d?

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
0 تومان

فیلتر پولاریزه برای جلوگیری از تابش برخی زوایای نور به حسگر، مناسب برای عکاسی طبیعت و عکاسی شهری – دهنه‌ی 55میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم