Blackmagic Design SmartView 4K

نام تجاری:
  • صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن3840x2160 
  • پشتیبانی گسترده از استانداردهای تصویری تا Ultra HD 2160
  • دو ورودی  12G-SDI در کنار یک خروجی loop
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11479
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

SmartView 4K یک مانیتور ۱۵٫۶ اینچ از نوع TFT LCD با رزولوشن 3840x2160 و دو ورودی SDI است. درگاه‌های ورودی این مانیتور از استانداردهای تصویر SD، HDو 4K پشتیبانی می‌کنند و به‌طور خودکار با سیگنال ورودی تصاویر تطبیق می‌یابند. جنس قاب SmartView 4K از فلز است، دارای سایز 6RU می‌باشد و مناسب برای جاگیری در شاسی‌های مخصوص طراحی شده است. بخش پشتی آن‌هم سازگار با استاندارد VESA mount برای نصب پایه‌ی نگه‌دارنده است.

در صورت انتقال تصاویر SD، 720p و یا 1080p از طریق ورودی‌های SDI به این مانیتور، با استفاده از پردازنده داخلی Teranex تصاویر به‌صورت خودکار با رزولوشن Ultra HD آن سازگار خواهند شد. با این کار حتی زمانی که از تصاویری با ابعاد کوچک‌تر استفاده می‌شود، موجب نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن خواهد شد.

قابلیت استفاده از این مانیتور با دو نوع منبع برق 12V DCو AC آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده با برق مستقیم در استودیو و یا باتری در خارج از استودیو و واحدهای پرتابل تبدیل کرده است.

تنظیمات SmartView 4K از طریق دکمه‌های جلویی دارای نور پس‌زمینه صورت می‌گیرد. هر دو ورودی تصویر این مانیتور از نوع 12G-SDI هستند که انتخاب بین آنها با فشار یکی از دکمه‌ها که مختص این کار طراحی شده صورت می‌گیرد. در کنار این دو ورودی یک خروجی 12G-SDI loop وجود دارد که در صورت نیاز به استفاده از سیگنال تصویر بر روی دیگر دستگاه‌ها، مجدداً و بدون افکت کیفیت، آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یک درگاه دوطرفه فیبر نوری و درگاه‌های وردی اترنت و خروجی loop اترنت از دیگر موارد موجود روی بدنه این دستگاه هستند که درگاه اترنت امکان اتصال دستگاه به کامپیوتر و انجام تمام تنظیمات از طریق آن را فراهم می‌آورد. همه این موارد فراتر از نیاز بسیاری از کاربران و تضمین‌کننده سازگاری این دستگاه با فن‌آوری‌های رایج در آینده هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11479
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم