بند کمری دوربین Spider مدل SpiderPro Single Camera System

نام تجاری:
  • بند کمری مناسب حمل دوربین با وزن حداقل ۲.۲ کیلوگرم
  • امکان تنظیم دور کمر از ۷۱ تا ۱۲۷ سانتی‌متر
  • دست رسی سریع و آسان به دوربین
  • صفحه اتصال به بدنه دوربین
  • سیستم قفل کننده جهت حمل ایمن دوربین
  • گیره و صفحه ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم و فولاد
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17621
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

حمل و نگهداری دوربین در داخل و خارج از استودیو یکی از دغدغه‌های اصلی عکاسانی است که از سه پایه استفاده نمی‌کنند. احتمالاً شما نیز به این مسئله توجه کرده‌اید که بند گردن‌آویز دوربین، هرچند راه‌کاری ساده برای نگه‌داشتن دوربین در زمانیاست که عکاس مشغول به عکاسی نیست، اما راه‌کاری کارآمد به نظر نمی‌رسد چراکه ممکن است دوربین بر روی شانه مدام تکان بخورد و باید توجه زیادی برای آسیب ندیدن دوربین داشت. نگه‌دارنده‌های کمری اسپایدر هولستر به کاربراناجازه می‌دهند تا نگه‌دارنده ای ایمن در اختیار داشته باشند و بتوانند به سرعت از آن بهره ببرند.

SpiderPro Single Camera System یک بند کمری مخصوص حمل دوربین از کمپانی Spider است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این بند کمری به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان دوربین‌های مختلف را حداقل با وزن ۲.۲ کیلوگرم به آن متصل کرد و با ایمنی بالایی آن را حمل نمود.

با پوشیدن این بند که مناسب برای هر دو کاربر راست و چپ دست می‌باشد، می‌توان طی زمان کوتاه و به آسانی دوربین را در دست گرفت؛ بنابراین این بند کمری برای پروژه‌های اکشن و پر‌حرکت مثل عکاسی خیابانی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

SpiderPro Single Camera شامل یک بند مستحکم نرم و ارگونومیک، یک نگه‌دارنده فلزی و یک صفحه است که توسط یک پیچ به محل اتصال دوربین به سه پایه متصل می‌شود. بر روی این صفحه یک پین طراحی شده که داخل شیار طراحی شده بر روی نگه‌دارنده می‌رود. زمانی که دوربین به سمت پایین است، این سیستم به صورت خودکار قفل شده و دوربین در جای خود ثابت می‌ماند، ولی زمانی که دوربین با دست به سمت بالا کشیده می‌شود، قفل غیر فعال شده و می‌توان به راحتی دوربین را از بند جدا نمود.

اسپایدر پرو به راحتی می‌تواند یک بدنه حرفه‌ای را به همراه لنز تله (مانند ۲۰۰ - ۷۰ یا لنزهای مشابه) نگه دارد. نکته اساسی این نگه‌دارنده، اتصال توپی دوربین به کمربند است که تا حدودی به دوربین اجازه تکان‌ خوردن می‌دهد و عکاس می‌تواند راحت‌تر در محل کار خود حرکت کند. نکته مهم دیگر در طراحی این محصول قرارگیری فلاش روی دوربین(در صورت استفاده(  به صورت موازی با پای عکاس است که فضایی ایمن برای فلاش فراهم می‌آورد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17621
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم