کیت اتصال دوربین به بند کیف Spider مدل SpiderPeo Backpacker

نام تجاری:
  • اتصال دوربین‌های بدون آینه یا دوربین‌های DSLR کوچک به بند کوله‌پشتی
  • مناسب برای پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری
  • قابل‌استفاده برای کمربند و یا بند کوله‌پشتی
  • امکان قفل شدن دوربین در نگه‌دارنده
  • امکان اتصال دوربین گوپرو با استفاده از پایه مناسب
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17623
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

حمل و نگهداری دوربین در داخل و خارج از استودیو یکی از دغدغه‌های اصلی عکاسانی است که از سه‌پایه استفاده نمی‌کنند. احتمالاً شما نیز به این مسئله توجه کرده‌اید که بند گردن‌آویز دوربین، هرچند راه‌کاری ساده برای نگه‌داشتن دوربین در زمانیاست که عکاس مشغول به عکاسی نیست، اما راه‌کاری کارآمد به نظر نمی‌رسد چراکه ممکن است دوربین بر روی شانه مدام تکان بخورد و باید توجه زیادی برای آسیب ندیدن دوربین داشت. بند‌های نگه‌دارنده‌های اسپایدر هولستر به کاربراناجازه می‌دهند تا نگه‌دارنده‌ای ایمن در اختیار داشته باشند و بتوانند به‌سرعت و به آسانی از آن بهره ببرند.

کیت SpiderLight BackPacker نیز یکی از همین محصولات کمپانی Spider به حساب می‌آید که امکان اتصال دوربین‌های DSLR سبک و دوربین‌های بدون آینه را به بند کیف، کوله‌پشتی و کمربند را فراهم می‌کند.

کیت SpiderLight BackPacker شامل یک بند مستحکم، یک نگه‌دارنده فلزی و یک صفحه است که توسط یک پیچ به محل اتصال دوربین به سه‌پایه متصل می‌شود. بر روی این صفحه یک پین طراحی شده که داخل شیار طراحی شده بر روی نگه‌دارنده می‌رود. زمانی که گیره نگه‌دارنده به سمت پایین است، این سیستم به صورت خودکار قفل شده و دوربین در جای خود ثابت می‌ماند، ولی زمانی که گیره با دست به سمت بالا کشیده می‌شود، قفل غیر فعال شده و می‌توان به راحتی دوربین را از بند جدا نمود. به علاوه یک بند کشی نیز به این نگه‌دارنده متصل است که به دور لنز پیچیده می‌شود تا هنگام دویدن یا دوچرخه‌سواری، دوربین تکان نخورد. در کنار این ابزار‌ها یک صفحه سازگار با بعضی از لوازم جانبی اکشن‌کمراهای گوپرو نیز قرار داده شده و می‌توان با داشتن یک پایه متناسب با این نگه‌دارنده دوربین‌های مختلف گوپرو را به آن متصل کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17623
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم