دوربین چاپ سریع Lomo مدل Instant Wide به همراه کیت لنز

نام تجاری:
  • دوربین اینستنت سازگار با فیلم‌های واید instax فوجی
  • چاپ سریع عکس در ابعاد ۳.۹×۲.۴ اینچ
  • لنز واید با فاصله کانونی ۳۵ میلی‌متر
  • امکان تنظیم دهانه دیافراگم از F8 تا F22
  • به همراه لنز اولترا واید و کلوزآپ
  • قابلیت استفاده از درپوش به عنوان ریموت کنترل
  • فیلتر‌های ژله‌ای رنگی
  • استفاده از ۴ باتری قلمی سایز AA
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • یک سال ضمانت تهران فوکا
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17080
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین چاپ سریع Instant Wide محصولی از کمپانی لومو است عکس‌های گرفته شده را به صورت خودکار و طی مدتی بر روی کاغذ عکس‌های واید instax فوجی و در ابعادی معادل ۲.۴×۳.۹ ظاهر می‌کند. کنترل پارامتر‌های مختلف نوردهی مثل سرعت شاتر و دیافراگم را در این دوربین هم می‌توان به صورت دستی و هم به صورت خودکار انجام داد؛ بنابراین هم افراد آماتور و هم حرفه‌ای می‌توانند به راحتی با این دوربین کار کنند و عکس‌های جذابی و فانتزی را خلق کنند.

دوربین واید اینستنت لومو یک ابزار کارآمد برای ثبت لحظات و خاطرات مختلف و آرشیو کردن آن‌ها در آلبوم‌های عکس می‌باشد؛ چیزی که با وجود دوربین‌های دیجیتال و هارد‌های مختلف کمتر شاهد آن‌ هستیم. به علاوه که با این دوربین می‌توان پروژه‌های هنری عکاسی خود را با این دوربین دنبال کرد.

در حالت تنظیم خودکار نوردهی می‌توان تا یک استاپ نوردهی را کم یا زیاد کرد تا عکس‌ها را روشن تر یا تاریک‌تر به ثبت برسند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت ثبت عکس در حالت Bulb و نوردهی‌های طولانی اشاره کرد. با استفاده از این تکنیک و به کمک سه‌پایه رد نور ماشین‌ها را در شب به راحتی به ثبت رساند و یا با نور نقاشی کرد و رد آن را در عکس به ثبت رساند. به علاوه می‌توان یک عکس را هرچند بار که می‌خواهید نوردهی کنید تا تصاویر روی هم قرار گیرند و با هم ادغام شوند. به لطف این تکنیک می‌توان عکس‌‌‌های مولتی اکسپوز جالبی را خلق کرد.

Lomography Instant Wide Black

لنز فیکس دوربین Instant Wide فاصله کانونی معادل ۳۵ میلی‌متر دارد و تصاویر وایدی را ارائه می‌دهد. بازشدگی دهانه دیافراگم این دوربین را علاوه بر کنترل اتوماتیک می‌توان از F8 تا F22 تنظیم کرد و در شرایط نوری مختلف عکس‌هایی با روشنایی و عمق میدان مناسب و ثبت کرد. این لنز از سه حالت فوکوس برای سوژه‌هایی تا ۶۰ سانتی‌متری، بین ۱ تا ۲ متری و دورتر از آن، برخوردار است و می‌توان به راحتی با قرار دادن فوکوس در یکی از این سه حالت، عکس‌های واضحی از سوژه گرفت.

در این محصول در کنار دوربین یک لنز کمکی اولترا واید قرار گرفته که می‌توان آن را به دهانه لنز متصل کرد و فاصله کانونی را تا ۲۱ میلی‌متر کاهش داد. به کمک این لنز می‌توان عکس‌های واید‌تری گرفت که در عکاسی در محیط‌های داخلی بسیار با اهمیت است. از طرف دیگر یک لنز کمکی کلوزآپ نیز در این باندل قرار دارد که با استفاده از آن می‌توان از فاصله ۱۰ سانتی‌متری بر روی سوژه فوکوس کرد و عکس‌های ماکروی جذابی را گرفت. چهار فیلتر ژله‌ای رنگی و یک اسپلیتر یا تقسیم‌کننده نیز در این محصول در نظر گرفته شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان افکت‌های رنگی و فانتزی جالبی را به عکس اضافه کرد.

لازم به ذکر است که کاغذ عکس و باتری در کنار این محصول در نظر گرفته نشده و باید به صورت جداگانه تهیه شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17080
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم