Phottix مولتی بوم 71 سانتی متر به همراه وارس II BG

نام تجاری:
  • مولتی‌بوم ۷۱ سانتی‌متری به همراه وارس BG II
  • با قابلیت نگه‌داشته چهار فلاش روی‌دوربین
  • سازگار با چتر و سافت‌باکس‌های چتری
  • با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه نگه‌دارنده
  • به همراه کیف نگه‌دارنده
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11915
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چترها و سافت باکس‌های چتری، شکل‌دهنده‌های نور فوق‌العاده‌ای هستند؛ اما در هنگام استفاده از آن‌ها به همراه فلاش‌های روی‌دوربین، امکان چرخش آن‌ها به بالا یا پایین وجود ندارد. در این حالت به نگه‌دارنده و بوم نیاز است. بدین‌منظور فوتیکس نگه‌دارنده‌ها و بوم‌های مختلفی را عرضه کرده است.

این کیت شامل یک وارس BG II و یک مولتی‌بوم ۷۱ سانتی‌متری است. وارس BG II نگه‌دارنده‌ی چتر و فلاش روی دوربین است که امکان اتصال افقی و عمودی مولتی‌بوم‌های فوتیکس را نیز فراهم می‌آورد. مولتی بوم ۷۱ سانتی‌متر نیز اتصال چهار فلاش را امکان‌پذیر می‌کند. البته محل قرارگیری فلاش‌ها در دو راستای افقی و عمودی نیز قابل تنظیم هستند. بدین‌ترتیب می‌توان فلاش‌ها را برای هر یک از چتر یا سافت‌باکس‌های مورد استفاده، در محلی ایده‌آل قرار داد.

علاوه بر این یک اتصال کوچک نیز به همراه این کیت ارائه می‌شود که امکان تنظیم بیشتری را در اختیاز کاربر قرار می‌دهد. چرا که در هنگام استفاده از چهار فلاش،‌ شاید عکاس به نحوه‌ی قرارگیری غیر خطی فلاش‌ها نیاز داشته باشد. با استفاده از این قطعه‌ی کوچک، هم‌چنین می‌توان قسمتی که فلاش‌ها بر روی آن قرار می‌گیرند را مستقیما و بدون بوم به نگه‌دارنده متصل کرد.

در وارس BG II، محل اتصال گیره برای نصب کیسه‌ی شن، باتری خارجی و ... تعبیه نشده است، در این حالت اگر زاویه‌ی بوم و پایه زیاد است، باید بوم را از نقاط میانی به نگه‌دارنده متصل نمود و از فلاش‌ها در یک طرف و از کیسه‌ی شن در طرف دیگر بهره برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11915
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم