Phottix نگه دارنده ی وارس پرو Sچتر و فلاش رودوربینی

نام تجاری:
  • نگه‌دارنده‌ی چتر و فلاش روی‌دوربین
  • با قابلیت تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم
  • با چرخش ۱۸۰ درجه
  • با اتصال ۱/۴ و ۳/۸ اینچ نر و ماده
  • با اتصال فلزی فلاش روی‌دوربین
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11922
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

چترها و سافت باکس‌های چتری، شکل‌دهنده‌های نور فوق‌العاده‌ای هستند؛ اما در هنگام استفاده از آن‌ها به همراه فلاش‌های روی‌دوربین، امکان چرخش آن‌ها به بالا یا پایین وجود ندارد. در این حالت به نگه‌دارنده نیاز است، نگه‌دارنده‌ی چتر و فلاش روی‌دوربین وارس پرو S برای اتصال به سه‌پایه‌ی نور یا سه‌پایه‌ی عکاسی طراحی شده است. این نگه‌دارنده با اتصال ۱/۴ و ۳/۸ اینچ به پایه متصل شده و با اتصال۱/۴ و ۳/۸ اینچ نر و ماده یا اتصال فلاش روی‌دوربین به فلاش یا تریگر متصل به آن وصل می‌شود. این محصول با بدنه‌ای تماما آلومینیومی و اتصال فلزی به فلاش، امکان تحمل ۲۵ کیلوگرم بار را فراهم می‌آورد.

وارس پرو S با به واسطه‌ی بدنه‌ی آلومینیومی‌ِشان، سه برابر وارس‌های پیشین وزن تحمل می‌کنند. به علاوه از قفل اتصال به پایه هم بهره می‌برند. بدین‌ترتیب،‌ بدون آزاد کردن قفل، امکان جدا شدن وارس از پایه وجود ندارد و در صورت باز بودن پیچ محکم کننده‌ی اتصال،‌ وارس تنها بر روی پایه می‌چرخد. این قابلیت که شبیه قفل اتصال دوربین به سرسه‌پایه است، در حالتی که کاربر از چند فلاش و چتر یا سافت‌باکس بزرگ استفاده می‌کند، قابلیتی حیاتی است.

کاربر می‌تواند با استفاده از این نگه‌دارنده،‌ چترهایی با میله به قطر ۷ تا ۱۰ میلی‌متر را نگه‌دارد. شیب ۸ درجه‌ای اتصال چتر به نگه‌دارنده، سبب می‌شود تا نور فلاش به مرکز چتر برخورد کرده و بازتاب یابد. البته وارس پرو S امکان بوم را فراهم نمی‌کند، اما در عوض وزن و اندازه‌ی کمتری دارد.

در نهایت باید به گیره‌ی اتصال لوازم جانبی اشاره کرد که می‌توان به آن کیسه‌ی شن، کیف‌های فلاش‌روی دوربین،‌ باتری‌های خارجی برای تغذیه‌ی فلاش‌ها و ... را متصل نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11922
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم