دیفیوزر Fomex مدل PSD0911

نام تجاری:
  • دیفیوزر با ابعاد ۹۰ در ۱۱۰ سانتی‌متر
  • برپایی سریع و آسان
  • به همراه یک دسته بوم جهت ثابت نگه‌داشتن دیفیوزر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
15151
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

در عکاسی، هیچ‌چیزی مهم‌تر از نور نیست. تمام پارامترهای عکاسی به نوعی به نور مرتبط می‌شوند؛ بنابراین می‌توان گفت که اگر تجهیزات مناسب نورپردازی به همراه داشته باشیم، می‌توانیم به نتیجه‌ای مطلوب و خیره‌کننده دست یابیم. یکی از ابزار‌هایی که برای کنترل و بهبود نتیجه نورپردازی به آن نیاز، است دیفیوزرها هستند. دیفیوزر‌ها هم در داخل و هم در خارج استودیو، برای نورپردازی ابزاری کاملاً مناسب به شمار می‌رود. Fomex یکی از کمپانی‌های معتبری است که این نوع ابزار نورپردازی را طراحی و تولید می‌کند.

دیفیوزر SUN PSD0911 یکی از تولیدات فومکس می‌باشد که برای نرم کردن نورهای استودیویی و همچنین نور خورشید، یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌رود. این دیفیوزر با ابعادی برابر با ۹۰ در ۱۱۰ سانتی‌متر سطح مناسب و بزرگی را برای پخش نور و نرم شدن سایه‌ها پوشش می‌دهد.

دیفیوزر SUN PSD0911 با توجه به وزن کم و اینکه به سادگی برپا و راه‌اندازی می‌شود، در پروژه‌های پرتحرک بسیار به کار می‌آید. به علاوه جهت ثابت نگه‌داشتن دیفیوزر در موقعیت موردنظر یک دسته بوم طراحی شده است تا بتوان به راحتی و بدون دردسر آن را با دست نگه داشت. لازم به ذکر است که برای حمل دیفیوزر و محافظت از آن یک کیف با دسته پارچه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
15151
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم