کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1

نام تجاری:
  • میکروفون یقه‌ای همه‌سویه
  • فرستنده بی‌سیم قابل نصب بر روی لباس
  • دارای برد مفید ۵۰ متر
  • امکان انتخاب از میان ۱۸ کانال
  • تأمین انرژی توسط باتری داخلی ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

ارسال بعد از ۲۴ ساعت کاری

ادامه مطلبShow less
0 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20468
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 دروازه ورود آسان به دنیای بی‌سیم ضبط صدا است. ابعاد کوچک و استفاده بسیار ساده این محصول در کنار قیمت اقتصادی آن، این میکروفون را به راهکاری کارامد برای ضبط صدای یک نفر با استفاده از دوربین عکاسی، فیلمبرداری یا موبایل تبدیل کرده است. بدنه این کیت به رنگ مشکی است و برای استفاده با لباس‌های تیره بسیار مناسب است. برای نمونه می‌توان از این کیت برای صدابرداری در مکان‌های رسمی استفاده کرد.

کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به میکروفون‌های داخلی دوربین یا موبایل ارائه می‌کند و برای استفاده از آن نیاز به تنظیمات خاصی نیست. در نتیجه ضبط ویدئو، پادکست یا خبرنگاری با آن برای تمامی کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای مقدور است. در حقیقت استفاده از این کیت میکروفون به سادگی روشن کردن آن است. پس از آن همه چیز برای ضبط صدا مهیا خواهد بود.

از این محصول برای ضبط شفاف و واضح صدای صحبت کردن در فضاهای مختلف استفاده می‌شود. فرستنده دارای گیره اتصال به لباس است و به یک میکروفون داخلی با کیفیت مجهز شده است. البته یک میکروفون یقه‌ای با الگوی دریافت صدای تمام‌جهته نیز به همراه این محصول ارائه شده است. گیرنده دو کاناله نیز قابلیت مانت بر روی دوربین را دارد. مجموعه‌ای از کابل‌های مورد نیاز برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ کردن دستگاه نیز در بسته‌بندی این میکروفون به چشم می‌خورد.

محتویات بسته‌بندی کیت میکروفون ‌بی‌سیم

به لطف یک میکروفون داخلی، از فرستنده این کیت می‌توان به عنوان میکروفون بی‌سیم استفاده کرد. البته با اتصال میکروفون یقه‌ای می‌توان این فرستنده را به صورت باد‌ی‌پک نیز استفاده کرد.

گیرنده جمع‌ و جور دو کاناله این کیت دارای گیره اتصال و مانت دوربین است. دو کابل صدای مختلف نیز برای اتصال به دوربین‌های عکاسی، فیلمبرداری، موبایل و تبلت به همراه این محصول ارائه شده است.

کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 به محض روشن شدن آماده استفاده است.

اتصال، روشن کردن، آماده استفاده!

فرستنده و گیرنده این کیت میکروفون بی‌سیم در کارخانه با یکدیگر جفت شده‌اند. در نتیجه استفاده از آن برای ویدئوبلاگرها، یوتیوبرها و خبرنگاران بسیار ساده و سریع خواهد بود.

فناوری پیشرفته به کار رفته در این کیت میکروفون، فرایند تغییر کانال‌های انتقال سیگنال را به طور خودکار انجام می‌دهد و نیازی به تنظیمات گیج کننده و پیچیده برای دستیابی به حداکثر کیفیت صدا نیست.

صدای با کیفیت

کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 دارای وضوح صدای 24-Bit/48 kHz است. این دقیقا همان استانداردی است که مهندسین صدا در صنعت سینما از آن استفاده می‌کنند. این کیفیت با این قیمت اقتصادی حیرت‌انگیز است.

در مقایسه با میکروفون‌های داخلی دوربین یا موبایل، این کیت میکروفون کیفیت صدای بسیار شفاف‌تری را با نویز کمتر به ارمغان می‌آورد.

از آنجایی که صدای صحبت کردن سوژه‌‌ها ممکن است بلند یا کم باشد، فرستنده Blink 500 TX به دکمه‌های اختصاصی تنظیم گین مجهز شده است. با کم کردن میزان گین می‌توان صدای میکروفون را به طور کامل قطع کرد.

از آنجایی که آمپلی‌فایرهای داخلی دوربین‌ها معمولا نویز زیادی دارند، خروجی ۳.۵ میلی‌متری گیرنده Blink 500 RX سیگنال‌هایی قوی به دوربین منتقل می‌کند تا این نویز به حداقل برسد. امکان اتصال هدفون نیز برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافت شده توسط میکروفون وجود دارد.

انتخابی ایده‌آل برای ضبط صدای یک تا دو نفر

گیرنده کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 از نوع دو کاناله است. این یعنی می‌توان یک فرستنده Blink 500 TX اضافه نیز تهیه و به این کیت اضافه کرد. در نتیجه امکان ضبط صدای دو نفر به طور همزمان وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که برای گسترش سیستم‌ ضبط صدای بی‌سیم، قابلیت استفاده همزمان از ۱۸ کیت میکروفون در یک فضا وجود دارد. به عبارتی دیگر، ۳۶ میکروفون به طور همزمان و در یک فضا بدون هیچگونه تداخلی به طور همزمان کار می‌کنند.

میکروفون داخلی برای عملکرد بدون‌سیم

فرستنده کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 به یک میکروفون داخلی کوچک با الگوی دریافت تمام‌جهته صدا مجهز شده است. در نتیجه بدون نیاز به قرارگیری خاصی نسبت به سوژه، می‌توان صدایی شفاف و واضح از آن ضبط کرد.

به همراه میکروفون یقه‌ای

با اتصال میکروفون یقه‌ای به فرستنده Blink 500 TX، به راحتی می‌توان از آن برای ضبط صدا استفاده کرد. اتصال این میکروفون یقه‌ای به لبای بسیار ساده است و اتصال آن نیز از طریق درگاه ۳.۵ میلی‌متری انجام می‌شود.

به همراه میکروفون یقه‌ای کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1، یک بادگیر فومی نیز ارائه شده که از دریافت نویز بادهای ملایم یا صدای تهویه مطبوع جلوگیری می‌کند. برای کاهش صدای نویز بادهای شدیدتر در فضای باز، بهتر است از یک بادگیر خزدار مانند LM-WS استفاده شود. البته این بادگیر به طور جداگانه به فروش می‌رسد.

اتصال بی‌سیم پایدار ۲.۴ گیگاهرتزی دیجیتال

از آنجایی که سیستم‌های بی‌سیم آنالوگ در معرض تداخلات امواج تلویزیون و رادیو هستند، کیت میکروفن بی سیم سارامونیک مدل Saramonic Blink 500 B1 در فرکانس دیجیتال ۲.۴ گیگاهرتزی کار می‌کند.

این کیت میکروفون به طور خودکار در بهترین کانال قابل انتخاب به انتقال سیگنال‌ها می‌پردازد و حداکثر برد آن نیز ۵۰ متر است. برای اطمینان از عملکرد بهتر این سیستم، بهتر است از فضاهایی که امواج وای‌فای متعددی دارند یا دیوارهای متعدد دوری شود.

سایر ویژگی‌ها

بدنه سبک و کوچک

گیرنده با گیره لباس و قابلیت مانت بر روی دوربین برای سادگی نصب و استفاده

نشانگر LED هوشمند فرستنده، روشن بودن دستگاه، سطح صدای دریافتی، میزتن باتری و وضعیت شارژ را به نمایش می‌گذارد

باتری داخلی این محصول با یکبار شارژ کامل تا ۵ ساعت استفاده مداوم را پشتیبانی می‌کند

اتصال USB Type-C به همراه کابل‌های مورد نیاز برای شارژ کردن گیرنده و فرستنده

امکان استفاده از دو فرستنده به طور همزمان با یک گیرنده

قابلیت استفاده همزمان از ۱۸ کیت بی‌سیم در یک فضا

به همراه کابل ۳.۵ میلی‌متر TRS با روکش طلا برای اتصال با کیفیت به دوربین عکاسی یا فیلمبرداری

به همراه کابل ۳.۵ میلی‌متری TRRS با روکش طلا برای اتصال با کیفیت به موبایل یا تبلت

قابلیت اتصال به دوربین‌های فوجی با ورودی ۲.۵ میلی‌متری میکروفون از طریق مبدل Saramonic SR-25C35 (مبدل به صورت جداگانه به فروش می‌رسد)

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20468

مشخصات

برند
Saramonic
نوع
بی سیم
<strong id="CustomFeaturesName">گیرنده</strong>
برد تقریبی
۵۰ متر
نوع گیرنده
گیرنده بی سیم با قابلیت نصب روی کفشک دوربین
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۲۰ هرتز تا ۱۶ کیلوهرتز
درگاه اتصال
ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری TRS | درگاه USB Type-C
منبع تغذیه
باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن
آنتن ۱/۴ ثابت
ابعاد (میلی‌متر)
۱۵ × ۳۳ × ۶۲
وزن (گرم)
۳۱ گرم
<strong id="CustomFeaturesName">فرستنده</strong>
نوع فرستنده
بادی‌پک
منبع تغذیه
باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن
آنتن ۱/۴ ثابت
درگاه اتصال
ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری TRS | درگاه USB Type-C
ابعاد (میلی‌متر)
۱۷ × ۴۳ × ۶۳
وزن (گرم)
۳۴ گرم
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع بی سیم

گیرنده

برد تقریبی ۵۰ متر
نوع گیرنده گیرنده بی سیم با قابلیت نصب روی کفشک دوربین
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ هرتز تا ۱۶ کیلوهرتز
درگاه اتصال ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری TRS | درگاه USB Type-C
منبع تغذیه باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن آنتن ۱/۴ ثابت
ابعاد (میلی‌متر) ۱۵ × ۳۳ × ۶۲
وزن (گرم) ۳۱ گرم

فرستنده

نوع فرستنده بادی‌پک
منبع تغذیه باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن آنتن ۱/۴ ثابت
درگاه اتصال ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری TRS | درگاه USB Type-C
ابعاد (میلی‌متر) ۱۷ × ۴۳ × ۶۳
وزن (گرم) ۳۴ گرم

سایر ویژگی‌ها

برند Saramonic

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم