میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II

نام تجاری:
  • میکروفون شات گان رودوربینی
  • مناسب خبرنگاری، تهیه ویدئوبلاگ و غیره
  • راه‌اندازی توسط دو عدد باتری قلمی AA
  • قابلیت تنظیم گین و صدای زیر و بم
  • خروجی ۳.۵ میلی‌متری دوربین و هدفون
  • کابل تلفنی TRS با قابلیت جدا شدن
  • دکمه روشن خاموش و تنظیم گین در ۳ مرحله
  • الگوی قطبی کاردیوید
  • بادگیر فومی
  • شاک‌مانت یکپارچه

ارسال بعد از ۲۴ ساعت کاری

ادامه مطلبShow less
0 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22765
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی، خبرنگاران و ولاگرها طراحی شده تا کیفیت صدای ضبط شده در ویدئوهایشان را افزایش دهند. از ویژگی‌های اساسی این میکروفون می‌توان به ابعاد جمع و جور، وزن سبک و قابلیت مانت بر روی دوربین اشاره کرد. دریافت صدا توسط این محصول تنها از بخش جلویی انجام می‌شود و دارای تنظیمات سطح و تن صدا و یک خروجی هدفون برای مانیتورینگ مستقیم است. شاک‌مانت یکپارچه این میکروفون امکان مانت آسان آن را بر روی دوربین یا سه‌پایه فراهم می‌کند تا لرزش‌های دوربین یا پایه سبب ایجاد نویز در خروجی نشود. یک کابل TRS تلفنی نیز به همراه این محصول ارائه شده که اتصال به دوربین را بی‌دردسر می‌کند.

به لطف امکان راه‌اندازی میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II با باتری‌های قلمی AA، نیازی به تآمین برق اضافه یا فانتوم‌پاور برای این محصول نیست. همچنین، تنها با تعویض باتری‌ها می‌توان به ادامه ضبط پرداخت و نیازی به شارژ کردن میکروفون نیست. در قسمت پشتی این محصول تنظیمات مختلفی از جمله گین ۳ مرحله‌ای، فیلتر High-Pass و تقویت صدای زیر به چشم می‌خورد. در نتیجه می‌توان پیش از ضبط از کیفیت صدای دریافتی مطمئن شد تا نیازی به ادیت صدای ضبط شده برای افزایش کیفیت و وضوح نباشد. این میکروفون به همراه یک بادگیر فومی عرضه شده که از بروز نویز بادهای ملایم یا صدای تهویه مطبوع جلوگیری می‌کند.

پاسخدهی جهت‌دار

میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II از الگوی قطبی جهت‌دار کاردیوید بهره می‌برد. در نتیجه تمرکز دریافت صدا تنها از بخش روبروی میکروفون است و صداهای جانبی در خروجی کاهش می‌یابند. مدارهای این میکروفون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نویز بسیار کمی داشته باشند. در نتیجه صدا با جزئیات بسیار بالایی ضبط می‌شود که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به میکروفون‌های داخلی دوربین به شمار می‌آید.

صدای با کیفیت بالا و تنظیمات بهبود یافته

میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II دارای مجموعه‌ای از تنظیمات صوتی برای بهینه‌سازی صدای دریافتی است. این میکروفون دارای کنترل گین در ۳ مرحله است. گین ۲۰+ دسی‌بل برای دستیابی به صدای شفاف در دوربین‌هایی با آمپلی‌فایر داخلی نویز دار، گین ۰ برای استفاده با آمپلی‌فایرهای با کیفیت بالا و یک پد ۱۰- دسی‌یب برای ضبط صداهای بلند و بدون اعوجاج.

یک فیلتر High-Pass در فرکانس ۱۵۰ هرتز برای این میکروفون در نظر گرفته شده که امکان حذف نویز تهویه مطبوع، باد، قدم زدن یا ترافیک را ممکن می‌کند. تقویت فرکانس‌های بالا به میزان ۶+ دسی‌بل نیز وضوح صدای صحبت کردن را در خروجی میکروفون افزایش می‌دهد. این تقویت‌کننده به ویژه در هنگام استفاده از بادگیر خزدار کارامد خواهد بود.

سازگار و با دوام

این محصول از فلز با کیفیت بالا ساخته شده تا در شرایط مختلف ضبط، طول عمر بالایی داشته باشد. یک شاک‌مانت یکپارچه نیز انواع نویزهای ناشی از لرزش دوربین را خنثی می‌کند. برای مانت این محصول بر روی دوربین، بوم میکروفون، پایه و سه‌پایه می‌توان از جای‌پیچ ¼”-20 استفاده کرد.

مانیتورینگ مستقیم با هدفون و اتصالات گسترده

به لطف وجود یک خروجی هدفون بر روی میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II، امکان شنیدن صدای دریافت شده توسط میکروفون مهیا شده است و دیگر نیازی به اتصال هدفون به دوربین نیست. برای اتصال خود میکروفون به دوربین نیز می‌توان از کابل تلفنی کوتاهی که به همراه آن ارائه شده است استفاده کرد تا طول بلند سیم‌ها دردسرساز نشود. این کابل قابل جدا شدن است و می‌توان از هر کابل ۳.۵ میلی‌متری TRS دیگری به جای آن استفاده کرد. برای مثال به هنگام استفاده از بوم میکروفون از کابل‌های بلندتر استفاده کرد یا برای اتصال این محصول به موبایل‌های iOS و اندروید از مبدل‌های مربوطه بهره گرفت.

قابلیت راه‌اندازی با باتری

میکروفون شات گان رودوربینی Saramonic مدل Vmic Mark II از دو عدد باتری قلمی AA برای راه‌اندازی استفاده می‌کند. در نتیجه نیازی به تآمین برق این میکروفون از طریق دستگاه‌های دیگر یا فانتوم‌پاور نیست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22765

مشخصات

برند
Saramonic
نوع
شاتگان
الگوی قطبی
کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حساسیت
-۴۲ دسی بل
امپدانس
۲۰۰ اهم
نسبت سیگنال به نویز
۷۵ دسی بل
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
وزن (گرم)
۲۱۷ گرم
ابعاد (میلی‌متر)
۹۵.۳×۶۵.۸×۲۲۱
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان
الگوی قطبی کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی ۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حساسیت -۴۲ دسی بل
امپدانس ۲۰۰ اهم
نسبت سیگنال به نویز ۷۵ دسی بل
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS
وزن (گرم) ۲۱۷ گرم
ابعاد (میلی‌متر) ۹۵.۳×۶۵.۸×۲۲۱

سایر ویژگی‌ها

برند Saramonic

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم