میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II

نام تجاری:
  • میکروفون شات گان رودوربینی
  • مناسب خبرنگاری، تهیه ویدئوبلاگ و غیره
  • راه‌اندازی توسط دو عدد باتری قلمی AA
  • قابلیت تنظیم گین و صدای زیر و بم
  • خروجی ۳.۵ میلی‌متری دوربین و هدفون
  • کابل تلفنی TRS با قابلیت جدا شدن
  • دکمه روشن خاموش و تنظیم گین در ۳ مرحله
  • کپسول‌های کاردیوید با آرایش استریو X/ِY
  • بادگیر فومی
  • شاک‌مانت یکپارچه

ارسال بعد از ۲۴ ساعت کاری

ادامه مطلبShow less
0 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22767
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II برای خبرنگاران، ویدئو بلاگرها و تولیدکنندگان محتوای ویدئویی طراحی و عرضه شده است. این میکروفون صدای فراگیر استریو ضبط می‌کند و با ابعاد جمع و جور و وزن سبکی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای حمل و نقل است. این محصول بر روی دوربین مانت می‌شود و دارای دو کپسول کاردیوید با آرایش X/Y است. تنظیمات روی میکروفون نیز شامل سطح و تن صدا است. به علاوه، یک جک هدفون برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافتی توسط میکروفون نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. شاک‌مانت یکپارچه سبب خنثی‌سازی لرزش‌های دوربین شده و یک کابل تلفنی TRS نیز اتصال به دوربین را بدون دردسر فراهم می‌کند.

قابلیت راه‌اندازی این میکروفون توسط باتری قلمی AA وجود دارد و به همین دلیل دیگر نیازی به تآمین برق جداگانه یا فانتوم‌پاور نیست. با تعویض باتری، به راحتی می‌توان به ادامه فرایند ضبط پرداخت و دیگر نیازی به صبر کردن برای شارژ شدن میکروفون نیست. کنترل گین میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II در ۳ مرحله قابل تنظیم است و یک فیلتر High-Pass و تقویت‌کننده صداهای زیر نیز برای بهبود کیفیت سیگنال‌های دریافتی نیز در این محصول به چشم می‌خورد. این میکروفون به همراه یک بادگیر فومی عرضه شده که از ضبط نویز بادهای ملایم یا باد تهویه مطبوع جلوگیری می‌کند.

ضبط دقیق صدای استریو

میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II صدایی واقعی با بازه کامل فرکانسی دریافت می‌کند که برای پخش مستقیم بسیار مناسب است. در نتیجه استفاده از این محصول برای ضبط صدای اجراهای موسیقی، صدای محیط و طبیعت و صدای فضاهای بسته بسیار مناسب است. خروجی این میکروفون صدایی عمیق و وسیع خواهد بود که هر شنونده‌ای را در خود غرق می‌کند.

این محصول دارای دو کپسول با کیفیت کاردیوید با چینش X/Y است تا صدای استریو در ابعادی کوچک ضبط شود. مدارهای این محصول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نویز بسیار کمی داشته باشند تا کیفیت صدای نهایی به بالاترین حد ممکن برسد و شفافیت بالایی داشته باشد.

صدای با کیفیت و تنظیمات بهینه‌شده

میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II دارای مجموعه‌ای از تنظیمات صوتی برای بهینه‌سازی صدای دریافتی است. این میکروفون دارای کنترل گین در ۳ مرحله است. گین ۲۰+ دسی‌بل برای دستیابی به صدای شفاف در دوربین‌هایی با آمپلی‌فایر داخلی نویز دار، گین ۰ برای استفاده با آمپلی‌فایرهای با کیفیت بالا و یک پد ۱۰- دسی‌یب برای ضبط صداهای بلند و بدون اعوجاج.

یک فیلتر High-Pass در فرکانس ۱۵۰ هرتز برای این میکروفون در نظر گرفته شده که امکان حذف نویز تهویه مطبوع، باد، قدم زدن یا ترافیک را ممکن می‌کند. تقویت فرکانس‌های بالا به میزان ۶+ دسی‌بل نیز وضوح صدای صحبت کردن را در خروجی میکروفون افزایش می‌دهد. این تقویت‌کننده به ویژه در هنگام استفاده از بادگیر خزدار کارامد خواهد بود.

سازگار و با دوام

این محصول از فلز با کیفیت بالا ساخته شده تا در شرایط مختلف ضبط، طول عمر بالایی داشته باشد. یک شاک‌مانت یکپارچه نیز انواع نویزهای ناشی از لرزش دوربین را خنثی می‌کند. برای مانت این محصول بر روی دوربین، بوم میکروفون، پایه و سه‌پایه می‌توان از جای‌پیچ ¼”-20 استفاده کرد.

مانیتورینگ مستقیم با هدفون و اتصالات گسترده

به لطف وجود یک خروجی هدفون بر روی میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II، امکان شنیدن صدای دریافت شده توسط میکروفون مهیا شده است و دیگر نیازی به اتصال هدفون به دوربین نیست. برای اتصال خود میکروفون به دوربین نیز می‌توان از کابل تلفنی کوتاهی که به همراه آن ارائه شده است استفاده کرد تا طول بلند سیم‌ها دردسرساز نشود. این کابل قابل جدا شدن است و می‌توان از هر کابل ۳.۵ میلی‌متری TRS دیگری به جای آن استفاده کرد. برای مثال به هنگام استفاده از بوم میکروفون از کابل‌های بلندتر استفاده کرد یا برای اتصال این محصول به موبایل‌های iOS و اندروید از مبدل‌های مربوطه بهره گرفت.

قابلیت راه‌اندازی با باتری

میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل Vmic Stereo Mark II از دو عدد باتری قلمی AA برای راه‌اندازی استفاده می‌کند. در نتیجه نیازی به تآمین برق این میکروفون از طریق دستگاه‌های دیگر یا فانتوم‌پاور نیست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22767

مشخصات

برند
Saramonic
نوع
شاتگان
الگوی قطبی
کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حساسیت
-۴۲ دسی بل
امپدانس
۲۰۰ اهم
نسبت سیگنال به نویز
۸۲ دسی بل
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
وزن (گرم)
۲۵۲ گرم
ابعاد (میلی‌متر)
۱۱۵.۸×۸۹.۹×۱۷۳
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع شاتگان
الگوی قطبی کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی ۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حساسیت -۴۲ دسی بل
امپدانس ۲۰۰ اهم
نسبت سیگنال به نویز ۸۲ دسی بل
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS
وزن (گرم) ۲۵۲ گرم
ابعاد (میلی‌متر) ۱۱۵.۸×۸۹.۹×۱۷۳

سایر ویژگی‌ها

برند Saramonic

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم