کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2

نام تجاری:
  • مناسب تولید محتوای ویدئویی
  • ۲ عدد میکروفون یقه‌ای ظریف DK3A با دریافت صدای تمام‌جهته
  • ۲ عدد فرستنده بادی‌پک بادوام
  • گیرنده ۲ کاناله با قابلیت مانت روی دوربین
  • هارد کیس مقاوم در برابر آب
  • ۲ مجموعه ۹۶ تایی از فرکانس کاری با اسکن خودکار
  • ورودی‌های میکروفون و صدا
  • خروجی هدفون
  • باتری قابل شارژ با طول عمر ۸ ساعت
  • قابلیت استفاده از ۱۶ میکروفون به صورت همزمان
  • برد بی‌سیم  ۱۰۰ متر

ادامه مطلبShow less
17,450,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22843
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2 یک راهکار با کیفیت و آسان برای ضبط صدا توسط تولیدکنندگان محتوای ویدئویی، فیلمبرداران مراسم‌ها و خبرنگاران است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های حرفه‌ای با قیمتی اقتصادی در این محصول گنجانده شده که برای ضبط مکالمه میان افراد، مصاحبه‌ها، پخش مستقیم، اخبار و سخنرانی‌ها ایده‌آل است. از این کیت برای ضبط صدای دو نفر به صورت بی‌سیم با دوربین‌های عکاسی یا فیلمبرداری استفاده می‌شود.

بدنه این میکروفون به صورت تمام‌فلزی ساخته شده اما وزن سبکی دارد. در نتیجه دوام بالای آن در عین راحتی حمل و نقل و استفاده از آن تضمین شده است. در این کیت دو فرستنده بادی‌پک، دو میکروفون یقه‌ای با کیفیت مدل DK3A با الگوی دریافت صدای تمام‌جهته و مجموعه‌ای از بادگیرهای فومی و خزدار برای صدابرداری در فضاهای باز و بسته قرار داده شده است. فرستنده‌های این محصول دارای ورودی‌های ۳.۵ میلی‌متری میکروفون و لاین هستند که می‌توان از آن‌ها به صورت مجزا یا همزمان استفاده کرد. بنابراین امکان ترکیب صدای دریافت شده از میکروفون و موسیقی پس‌زمینه وجود دارد.

گیرنده دو کاناله کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2 بر روی دوربین مانت می‌شود و دو خروجی صدای ۳.۵ میلی‌متری دارد. مجموعه‌ای از کابل‌های مرتبط برای اتصال این گیرنده به انواع دوربین‌های بدون آینه، DSLR، فیلمبرداری حرفه‌ای، رکوردرهای صدا، میکسرها و اینترفیس‌های صوتی با ورودی ۳.۵ میلی‌متری یا XLR در بسته‌بندی این محصول به چشم می‌خورد. یک ورودی صدای دیگر نیز برای این گیرنده در نظر گرفته شده که امکان اتصال میکروفون سیمی یا میکسر را به آن فراهم می‌کند. خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافت شده توسط میکروفون‌ها به کار می‌رود تا همواره بتوان از کیفیت و بلندی آن اطمینان حاصل کرد.

یک هارد کیس ضدآب و ضدضربه نیز به همراه این محصول ارائه شده که اجزای این کیت را به طور منظم در خود جای می‌دهد و امنیت آن‌ها را در برابر شرایط مختلف نگهداری و حمل و نقل تضمین می‌کند.

این کیت میکروفون بی‌سیم که با هدف سادگی طراحی شده، برای استفاده افراد مبتدی تا حرفه‌ای کارامد است و تنظیمات پیچیده برای راه‌اندازی آن نیاز نیست. سیستم اسکن خودکار فرکانس‌ها نیز به سرعت میان دو مجموعه ۹۶ فرکانسی به جست و جو می‌پردازد تا بهترین فرکانس‌ را برای انتقال شفاف و پرسرعت سیگنال‌های صوتی انتخاب کند. حداکثر برد بی‌سیم کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2 برابر با ۱۰۰ متر است و جفت شدن گیرنده و فرستنده به سرعت توسط فناوری مادون قرمز انجام می‌شود. نمایشگر‌های OLED نیز اطلاعات مورد نیاز و تنظیم کردن دستگاه‌ها را ساده و بی‌دردسر کرده و خوانایی مناسبی حتی در شرایط پرنور یا تاریک دارند.

فرستنده‌ها و گیرنده این کیت به باتری‌های داخلی ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یون مجهز شده‌اند که برای فرستنده طول عمر ۱۰ ساعتی و برای گیرنده طول عمر ۸ ساعتی را به ارمغان آورده‌اند. برای شارژ این باتری‌ها از درگاه USB Type-C استفاده می‌شود و امکان استفاده از گیرنده و فرستنده، حتی زمانی که درحال شارژ باشند نیز وجود دارد.

این کیت میکروفون بی‌سیم قابلیت گسترش تعداد فرستنده و گیرنده را دارد و می‌توان به طور همزمان از ۱۶ میکروفون بی‌سیم در یک فضا استفاده کرد.

فرستنده‌های سبک و کاربردی TX9S با هر منبع صدایی سازگار است

فرستنده‌های TX9S این کیت به ورودی‌های قفل‌شونده ۳.۵ میلی‌متری میکروفون و لاین صدا مجهز شده‌اند و امکان ارسال همزمان صدای میکروفون و موسیقی پس‌زمینه را به صورت بی‌سیم فراهم می‌کنند.

کنترل گین ورودی در ۹ سطح قابل تنظیم است تا کیفیت سیگنال ورودی به حد دلخواه برسد.

قابلیت اتصال میکروفون یقه‌ای DK3A موجود در بسته‌بندی محصول، میکروفون‌های شات‌گان، میکروفون هدست‌ها یا هر میکروفون دیگری با جک ۳.۵ میلی‌متر TRS به این فرستنده‌ها وجود دارد.

قابلیت اتصال انواع میکسرها، پخش‌کننده‌های موسیقی یا موبایل و تبلت به ورودی لاین صدا وجود دارد.

ورودی‌های ۳.۵ میلی‌متر قفل‌شونده استحکام اتصال میکروفون یا منبع صدا به فرستنده‌ها را تضمین می‌کنند تا از قطعی ناخواسته آن‌ها پیشگیری شود.‌

توان ارسال سیگنال‌های بی‌سیم توسط این فرستنده‌ها در سه سطح کم، متوسط و زیاد قابل تنظیم است. در نتیجه می‌توان در مصرف باتری صرفه‌جویی کرد.

سوییچ خاموش/روشن فرستنده قابلیت استفاده به عنوان دکمه قطع کردن صدا را دارد.

باتری لیتیوم یون داخلی این فرستنده‌ها تا ۱۰ ساعت ضبط پیوسته را پشتیبانی می‌کند. البته می‌توان از این محصول حتی زمانی که در حال شارژ شدن باشد هم استفاده کرد.

میکروفون‌های یقه‌ای حرفه‌ای DK3A

میکروفون یقه‌ای DK3A به گونه‌ای طراحی شده که کیفیت بالای صدای دریافتی را با ساختار منحصر به فردی که دارد، تضمین می‌کند.

سری این میکروفون تنها ۴ میلی‌متر قطر دارد که ابعاد کوچک آن، آن را از دید بیننده دور می‌کند و ظاهری حرفه‌ای تر به ویدئوهای ضبط شده می‌بخشد.

این میکروفون یقه‌ای برای ضبط با کیفیت و شفاف صدای صحبت کردن افراد یا صداهای طبیعی محیط طراحی شده است.

الگوی دریافت صدای تمام‌جهته، صدایی یکنواخت از تمام محیط اطراف دریافت می‌کند. در نتیجه حتی با چرخیدن سر سوژه، کیفیت و بلندی صدای دریافت شده تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

به همراه کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2، چهار گیره یقه‌ای میکروفون، دو بادگیر فلزی، چهار بادگیر فومی، چهار بادگیر خزدار و دو نگهدارنده کابل ارائه شده است.

گیرنده دوگانه RX9S با اتصالات پیشرفته و کارایی بالا

ورودی ۳.۵ میلی‌متری میکروفون یا لاین صدا به قابلیت تنظیم صدا در ۱۶ سطح مجهز شده و به لطف تآمین برق پلاگین، امکان اتصال طیف وسیعی از میکروفون‌های سیم‌دار، میکسرها و منبع‌های دیگر صدا به آن وجود دارد.

خروجی ۳.۵ میلی‌متر هدفون امکان مانیتورینگ مستقیم و لحظه‌ای صدای دریافت شده را فراهم می‌کند.

این گیرنده دارای دو خروجی قفل‌شونده ۳.۵ میلی‌متری است.

به لطف وجود فیلتر Low-Cut در فرکانس ۱۵۰ هرتز، می‌توان نویزهای اضافه محیط را به طور محسوسی کاهش داد.

دو آنتن قابل جداسازی امکان دریافت ۳۶۰ درجه سیگنال‌های با کیفیت صوتی را فراهم کرده است.

باتری داخلی این گیرنده قابلیت استفاده مداوم تا ۸ ساعت را با یکبار شارژ کامل دارد. اگرچه می‌توان با اتصال آن به منبع برق از طریق درگاه USB Type-C، حتی در حین شارژ شدن از آن استفاده کرد.

از این گیرنده می‌توان برای دریافت سیگنال از دو فرستنده به طور همزمان استفاده کرد. در نتیجه برای گسترش کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2 تنها نیاز به تهیه یک فرستنده TX9S اضافه است.

قابلیت تنظیم خروجی این فرستنده در دو حالت مونو و استریو وجود دارد. در حالت مونو، سیگنال‌های دریافت شده از دو میکروفون یا منبع صدا با یکدیگر ترکیب می‌شوند و به صورت یکسان از کانال‌های راست و چپ شنیده می‌شوند. در حالت استریو، یک میکروفون یا منبع صدا بر روی کانال راست و میکروفون یا منبع صدای دیگر بر روی کانال چپ ضبط خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22843

مشخصات

برند
Saramonic
نوع
بی سیم
<strong id="CustomFeaturesName">گیرنده</strong>
نوع گیرنده
گیرنده بی سیم با قابلیت نصب روی کفشک دوربین
محدوده فرکانس RF
۵۱۴ تا ۵۹۶ مگاهرتز
نسبت سیگنال به نویز
۵۸ دسی‌بل
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۴۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
منبع تغذیه
باتری داخلی از نوع لیتیوم-یون
نوع آنتن
1/4Wave length wire
ابعاد (میلی‌متر)
۲۲۰×۶۴×۲۵
وزن (گرم)
۱۹۳
<strong id="CustomFeaturesName">فرستنده</strong>
نوع فرستنده
فرستنده از نوع PLL
دارای ۹۶ کانال قابل انتخاب در ۲ گروه
منبع تغذیه
باتری داخلی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن
1/4Wave length wire
محدوده فرکانس
۵۱۴ تا ۵۹۶ مگاهرتز
نسبت سیگنال به نویز
۵۸ دسی‌بل
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری TRS
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع بی سیم

گیرنده

نوع گیرنده گیرنده بی سیم با قابلیت نصب روی کفشک دوربین
محدوده فرکانس RF ۵۱۴ تا ۵۹۶ مگاهرتز
نسبت سیگنال به نویز ۵۸ دسی‌بل
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی ۴۰ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS
منبع تغذیه باتری داخلی از نوع لیتیوم-یون
نوع آنتن 1/4Wave length wire
ابعاد (میلی‌متر) ۲۲۰×۶۴×۲۵
وزن (گرم) ۱۹۳

فرستنده

نوع فرستنده فرستنده از نوع PLL </br> دارای ۹۶ کانال قابل انتخاب در ۲ گروه
منبع تغذیه باتری داخلی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
نوع آنتن 1/4Wave length wire
محدوده فرکانس ۵۱۴ تا ۵۹۶ مگاهرتز
نسبت سیگنال به نویز ۵۸ دسی‌بل
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری TRS

سایر ویژگی‌ها

برند Saramonic

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم